درمان با لیزر مونالیزا

استفاده از لیزر co2 درجوانسازی دستگاه تناسلی زنان تحولی عظیم در درمان بیماریها و مشکلات زنان می باشد . داخل بافت واژن فیبرهای کلاژن وجود دارد و استفاده از لیزر با انرژی گرمایی فراوانی که به بافت واژن وارد میشود باعث تحریک کلاژن سازی و افزایش قوام بافت واژن میگردد و باعث افزایش میدان خونرسانی واژن میشود .

لیزر مونالیزا تاچ

کاملترین و بی نظیرترین تکنولوژی لیزر دنیا میباشد و در بزرگترین و مطرح ترین مراکز تحقیقات پزشکی بین المللی مورد مطالعه و برسی قرارگرفته و نتایج درخشانی را به دنبال داشته است و دارای FDA امریکا میباشد.

– لیزر مونالیزا تاچ روشی کاملا غیر تهاجمی و بدون درد برای درمان و اعمال جراحی زیبایی واژن و دستگاه تناسلی زنان میباشد.

– یکی از روشهای درمانی مهم لیزر درمان آتروفی ناحیه تناسلی طی یائسگی میباشد.

آتروفی ناحیه تناسلی: طی یائسگی بدلیل کاهش تولید هورمون استروژن واژن وپرینه دچار آتروفی میشود.

– علائم آتروفی ناحیه تناسلی : خشکی، درد، سوزش، لکه بینی، مقاربت، تغییر ph واژن، عفونت های مکرر واژینال

– در مجرای ادرار باعث آتروفی و التهاب مجرای ادرار و تکرر ادرار می شود.

– لیزر مونالیزا به عنوان یک راه حل طبیعی و غیر تهاجمی درجهت جوانسازی ، زیبایی و مقابله با پیری دستگاه تناسلی زنان کاربرد وسیعی دارد این روش درمانی بدون درد حجم، رطوبت، خاصیت ارتجاعی مخاط واژن را بدون هیچگونه عارضه جانبی بازسازی میکند لیزر مونالیزایکی از پیشرفته ترین تکنیک های جوانسازی واژن با ایمنی بالا و خاصیت اثر بخشی بی نظیر در حوزه زیبایی زنان است که به طور موثر بافت ضعیف شده ناشی از افزایش سن را با تولید کلاژن بازسازی میکند

– مزایای لیزر: این عمل بدون درد ، بدون خطردر کوتاه ترین زمان انجام میشود و برای تمام خانم ها در دوره قبل و بعد یائسگی ، در دوران پس از زایمان و شیر دهی موثر است و خانمهایی که به دلیل سرطان شیمی درمانی و رادیوتراپی شده اند باعث بهبود روابط جنسی، ارگاسم و نرمال شدن ph واژن ، کاهش عفونت های مکرر میشود.

موارد کاربرد لیزر:

۱- درمان آتروفی و خشکی واژن
۲- تنگ کردن واژن
۳- افزایش و مقاومت بافت واژن و بر طرف کردن شل شدگی واژن
۴- رفع دیس پارونیا ( درد موقع مقاربت)
۵- درمان بی اختیاری ادراری- بی اختیاری استرس –
۶- بهبود ارگاسم
۷- بهبود خشکی واژن در افراد مبتلا به کانسر پس از شیمی درمانی و رادیو تراپی
۸- بهبود خشکی واژن در دوران شیر دهی
۹- بهبود ph واژن و بر طرف نمودن عفونت های مزمن و مکرر واژینال
۱۰- جوان سازی دستگاه تناسلی خارجی و رفع چین و چروک
۱۱- روشن کردن پوست ناحیه دستگاه تناسلی خارجی
۱۲- کوچک کردن لابیا و انجام اعمال جراحی
۱۳- از بین بردن خال و زگیل های ناحیه تناسلی
۱۴- بهبود روابط زنا شویی

نحوه انجام لیزر مونالیزا

لیزر مونالیزا با استفاده از لیزر co2 به ارامی در روی دیواره های واژن که از طریق یک اسکنر خاص کار می کند و با ایجاد زخم های بسیار کوچک در این ناحیه باعث شروع فرایند کلاژن سازی و تنظیم مواد تشکیل دهنده غشای واژن می شود. عملکرد لیزر امن و بدون درد است و می تواند عملکرد صحیح ساختارهای ادراری و تناسلی را دوباره فعال کند و به طور همزمان علائم بی اختیاری ادرار را بهبود بخشد.

فرایند تولید کلاژن مجدد در طول چند هفته اغاز می شود اما تحریک کلاژن جدید و بهبود وضعیت واژن را می توان حتی پس از اولین جلسه ی درمانی به طور مشخص مشاهده کرد.

مزایای لیزر مونالیزا

۱- سر پایی
۲- بدون درد
۳- بدون بی هوشی
۴- هزینه کمتر نسبت به عمل جراحی
۵- با بیماری های دیگر تداخل نداشته و در کسانی که محدودیت عمل جراحی به دلیل فشار خون ، دیابت، بیماری های قلبی و بیماری های مزمن و … دارند قابل انجام است
۶- شروع زودتر فعالیت جنسی یک هفته بعد از لیزر
۷- بدون دوران نقاهت
۸- برگشت فوری به کارهای روزمره
۹- بدون خطر
۱۰-طول مدت عمل کوتاه تر از ۳ تا ۵ دقیقه

موارد منع مصرف لیزر

-بارداری
-عفونت های کاندیدیازیس

تعداد جلسات درمانی

نتایج درمانی ۱۰ روز تا ۳۰ روز بعد از اولین جلسه درمان قابل مشاهده است ولی توصیه می شود ۳ جلسه درمان صورت پذیرد.

فواصل درمانی

هر ۴ تا ۶ هفته یک بار

– روش درمانی ماندگار برای حد اقل چندین سال می باشد ، با تشخیص پزشک در صورت لزوم هر ۲ سال یک جلسه

لابیا پلاستی

مطب مجهز به دستگاه لیزر مونالیزا تاچ پیشرفته deka ایتالیا جهت اعمال جراحی ناحیه دستگاه تناسلی بانوان و لابیا پلاستی می باشد.

مزایای استفاده از لیزر در لابیا پلاستی

۱- درد کمتر
۲- طول مدت کوتاه تر عمل جراحی
۳- بهبودی سریعتر
۴- برگشت سریعتر به کارهای روزانه
۵- زیبایی بیشتر محل عمل جراحی
۶- بدون استفاده از بخیه یا تعداد بخیه در حد اقل

از لیزر میتوان برای باز سازی ناحیه تناسلی و جوان سازی و تنگ کردن ناحیه واژن استفاده نمود.