به وب سایت دکتر شهناز امینی جراح و متخصص زنان و زایمان و نازایی و لاپاراسکوپیست پیشرفته و جراحی ترمیمی و زیبایی زنان خوش آمدید.

 
  
نوبت دهی اینترنتی پرسش از دکتر
 
سوال شما:( 1395/09/12)

با سلام و عرض خسته نباشید خدمت خانم دکتر عزیز قبل از همه تشکر بابت کمال لطفی که به بیمارانتون دارین و به این شکل حمایتشون میکنین. من مدت 3ساله که ازدواج کردم، و میتونم تعداد دفعات نزدیکیمو با همسرم بشمرم شاید 20بار،به دلیل شرایط کارشون اما گاهی از حرفاشون متوجه میشم خیلی عذر میخوام، که گویا ایشون احساس میکنن واژن من گشاد هست با توجه به اینکه آلت همسرم هم از نظر سایز تا حدودی باید بگم بزرگه، و من گاها احساس درد میکنم زمان نزدیکی ،حالا نمیدونم مشکل کار کجاست من زایمان نداشتم و تعداد دفعات سکس ما زیاد نبوده و کمتر از سه سال هست چرا باید اینطور باشه؟ البته من چون خیلی یه مسائل جنسیمون اهمیت میدم ازش سوال پرسیدم که واقعا اینطوره؟ گفت تا حدودی بله موقع نزدیکی من دیواره های واژن رو حس نمیکنم و فقط ورودی واژن حس میشه میخواستم راجع به این مسئله راهنمایی و کمکم کنین

پاسخ دکتر شهناز امینی:
  سلام افسوس و افسوس به نظر همسر شما که بهانه گیر و زیاده طلب / شما می توانید از لیزر مونالیزا برای جوانسازی سود ببرید. مقا له ان در این سایت هست مطالعه بفرمایید.حس نکردن دیواره واژن اغراق امیزه؟
تعداد بازدید از این سوال : 1276
  

   نظر خود را در رابطه با این پرسش و پاسخ بنویسید

 
  
 

سیستم پرسش و پاسخ

برای ثبت و پیگیری سوالات خود میتوانید به لینک های زیر مراجعه فرمایید.

پیگیری سوال شما  ثبت سوال جدید مشاهده سوالات شایع