به وب سایت دکتر شهناز امینی جراح و متخصص زنان و زایمان و نازایی و لاپاراسکوپیست پیشرفته و جراحی ترمیمی و زیبایی زنان خوش آمدید.

 
  
نوبت دهی اینترنتی پرسش از دکتر
 
سوال شما:( 1396/07/20)

سلام من هفته 11 حاملگی هستم وبصورت ای وی اف باردار شدم از اول بارداری لکه بینی داشتم تا هفته نهم که خونریزی شدید داشتم با معاینه پزشک تشخیص پولیپ دادند و با عمل جراحی پولیپ را دراوردند .از بیمارستان که مرخص شدم متاسفانه هفته بعد خونریزی بحدی شدید بود که انگار شیر اب باز شده و خون خیلی زیادی از من رفت که فکر کردم شاید بچه رو از دست دادم و خونها بعد از خروج شکل ژلاتین میگرفتند اینقدر خون از من رفت که شب من رو بستری کردند چون پلاکتهای خونم کم شده بود خوشبختانه بچه سالم بود.ازمایش پاپ اسمیر هم هفته گذشته انجام دادم خوشبختانه منفی بود همچنین نتیجه پولیپ هم از نوع سرطانی نبود. ممکن بفرمائید دلیل این همه خونریزی در دوره حاملگی چی میتونه باشه ایا ربطی به سالم بودن یا نبودن بچه داره ایا بعد از عمل پولیپ این همه خونریزی ممکن است؟ بیشتر از 1 لیتر از من خون رفت تمام وان حمام سرخ شده بود . خیلی نگرانم ممکن جواب منو سریعتر بدید . ممنون خانم دکتر.

پاسخ دکتر شهناز امینی:
 سلام عزيزم نياز به برسي بيشتر دارييد ممكن است خونريزي ناشي از خود دهانه رحم باشد نه از داخل رحم و ممكن است اشكالاتي در جفت وجود داشته باشد از نظر محل كاشته شدن جفت كه ميتواند باعث خونريزي شود
تعداد بازدید از این سوال : 226
  

   نظر خود را در رابطه با این پرسش و پاسخ بنویسید

 
  
 

سیستم پرسش و پاسخ

برای ثبت و پیگیری سوالات خود میتوانید به لینک های زیر مراجعه فرمایید.

پیگیری سوال شما  ثبت سوال جدید مشاهده سوالات شایع