به وب سایت دکتر شهناز امینی جراح و متخصص زنان و زایمان و نازایی و لاپاراسکوپیست پیشرفته و جراحی ترمیمی و زیبایی زنان خوش آمدید.

 
  
نوبت دهی اینترنتی پرسش از دکتر

زناشویی در بارداری

توسط دکتر شهناز امینی تعداد بازدید: 953 تگ ها:

در صورت تهدید به سقط یا زایمان پره ترم ، بایستی از مقاربت اجتناب کرد . در غیر این صورت عموماباور دارند که در زنان باردار سالم مقاربت جنسی معمولا ضرری ندارد . نزدیک به 10هزار زن در یک بررسی شرکت کرده و در مورد فعالیت جنسی در طی بارداری آنها  ، تعداد دفعات مقاربت به میزان قابل توجهی کاهش یافته بود . در هفته 36  حدود 72% از این زنان کمتر از یک بار مقاربت را در هفته گزارش کردند و این کاهش ناشی از کاهش میل جنسی (58%) و ترس از آسیب به بارداری ( 28%) بوده است . مقاربت در اواخر بارداری خطرناک گزارش نشده است .

گهگاه مقاربت دهانی – واژینال نتایج خطرناکی به همراه دارد. یک مورد مرگ ناشی از آمبولی هوا در اواخر بارداری را گزارش نمودندکه ناشی از دمیدن هوا به درون واژن در اثر مقاربت دهانی بوده است .موارد نزدیک به مرگ دیگری نیز گزارش شده اند.







نام
ایمیل
نظر
 

سیستم پرسش و پاسخ

برای ثبت و پیگیری سوالات خود میتوانید به لینک های زیر مراجعه فرمایید.

پیگیری سوال شما  ثبت سوال جدید مشاهده سوالات شایع
  
 

دکتر شهناز امینی

دکتر شهناز امینی جراح و متخصص زنان و زایمان و نازایی و لاپاراسکوپیست پیشرفته و جراحی ترمیمی و زیبایی زنان در سال 1372 در رشته جراحی زنان و زایمان از دانشگاه علوم پزشکی تهران با درجه عالی فارغ التحصیل گردید.

بیوگرافی کامل »
  
 
شنبه ۱۳:۰۰ تا ۱۹:۰۰
یکشنبه ۱۳:۰۰ تا ۱۹:۰۰
دوشنبه ۱۳:۰۰ تا ۱۹:۰۰
سه شنبه ۱۳:۰۰ تا ۱۹:۰۰
چهارشنبه ۱۳:۰۰ تا ۱۹:۰۰
نوبت دهی اینترنتی