به وب سایت دکتر شهناز امینی جراح و متخصص زنان و زایمان و نازایی و لاپاراسکوپیست پیشرفته و جراحی ترمیمی و زیبایی زنان خوش آمدید.

 
  
نوبت دهی اینترنتی پرسش از دکتر
 
سوال شما:( 1395/06/04)

با سلام و خسته نباشيد. عذر ميخوام اگر راحت صحبت ميكنم. من حدود دو سال پيش بر اثر يك حادثه مورد تجاوز قرارگرفتم. بااينكه قبل از اون رابطه جنسي نداشتم، خوني از من خارج نشد كه نشان دهنده ي پارگي پرده ي بكارتم باشه. خيلي ترسيده بودم و همين ترس باعث شد نتونم به كسي چيزي بگم يا به پزشك مراجعه كنم. به تازگي نامزد كردم و بزودي قصد ازدواج داريم. چون از دروغ گفتن بيزارم و ترميم پرده ي بكارت رو نوعي دروغ ميدونستم به نامزدم حقيقت رو گفتم و پذيرفت. اما اكنون كه به زمان ازدواجمان نزديك ميشيم به من گفته بايد ترميم انجام بدم تا برداشته شدن بكارتم توسط خودش انجام بشه. من دكتر زنان و زايمان آشنا ندارم و سايت شما رو از طريق يكي از دوستام كه مادرش بيمار شماست پيدا كردم. ميخواستم ببينم امكانش هست من براي معاينه پيش شما بيام و باهاتون مشورت كنم؟ من واقعا نميدونم بايد چيكار كنم و به چه كسي مراجعه كنم. از طرفي هم نگران مساله بهداشتي اين جراحي هستم. من نوبت اينترنتي گرفتم اما هنوز پاسخ ندادند. خواهش ميكنم اگر براتون مقدوره منو راهنمايي كنين من صادقانه مشكلمو باهاتون درميون گذاشتم.

پاسخ دکتر شهناز امینی:
  سلام نگران نباشید افرین دخترم بهترین کار اینه که واقعیت را گفتید و شهامت داشتید و همسر شما خوب بود که به دنبال ترمیم نبود به هر تقدیر می توان شما و ایشان را مشاوره داد.درود بر شما .
تعداد بازدید از این سوال : 5379
  

   نظر خود را در رابطه با این پرسش و پاسخ بنویسید

 
  
 

سیستم پرسش و پاسخ

برای ثبت و پیگیری سوالات خود میتوانید به لینک های زیر مراجعه فرمایید.

پیگیری سوال شما  ثبت سوال جدید مشاهده سوالات شایع