تزریق ژل یا چربی در ناحیه لابیا ماژور

استفاده از اسیدهای هیالورونیک تزریقی خاص جهت بازسازی لب های بزرگ دستگاه تناسلی درمانی ایمن برگشت پذیرو مؤثر است که بستگی به مهارت جراح از ناحیه تناسلی و کیفیت محصولات بکاررفته دارد و در آینده ای نه چندان دور جایگزین جراحی خواهد شد.

بزرگ کردن ناحیه تناسلی با تزریق فیلر

از لحاظ علمی لبهای بزرگ نقش حیاتی درمحافظت ازلب های کوچک ناحیه تناسلی دارند.

این حفاظت سبب می شود که خانم بهنگام اسب سواری،دوچرخه سواری یا پوشیدن لباسهای تنگ دردی احساس نکند.

چروک خوردگی و افتادگی لب های بزرگ علت التهاب مزمن و خشکی ناحیه تناسلی و واژن بوده که در نهایت منجر به مقاربت دردناک میگردد.این مسئله می تواند میل جنسی و اعتماد به نفس یک خانم را تحت تأثیر قرار دهد.

تمایل روزافزون خانم ها برای حفظ ظاهرجوان ناحیه تناسلی، با رشد روز افزون جمعیت و بالارفتن سن و تعداد فرزند افزایش می یابد.

چه کسانی کاندید تزریق ژل هستند؟

- خانمهای بالای 18 سال

- افرادیکه دچار هیپوتروفی و چروک خوردگی لبهای بزرگ هستند

- افراد با سابقه رادیوتراپی قبلی در این ناحیه

- افراد با سابقه عمل جراحی قبلی در این ناحیه

- افرادیکه تمایل به جوانسازی و زیبایی لبهای بزرگ و یا محفاظت از لب های کوچک ناحیه تناسلی دارند.

بزرگ کردن ناحیه تناسلی با تزریق فیلر

چه کسانی موارد منع مصرف ژل را دارند؟

- خانم باردار یا شیرده

- حساسیت بیش از حد نسبت به مواد تزریقی( به عنوان مثال هیالورونیک اسید)

- عفونت های ناحیه ولووواژن ( اعم از باکتریایی- ویروسی ) که بیمار بایدقبلا توسط متخصص زنان ویزیت شود و در صورت وجود تبخال تناسلی یا ویروس پاپیلومای انسانی(ضایعات به شکل زگیل) باید از تزریق ژل جلوگیری شود.

- وجود مشکلات پوستی مثل التهاب در ناحیه تزریق و یا وجود قارچ.

- وجود کانسر پیشرفته در ناحیه

تزریق ژل یا چربی در ناحیه لابیا ماژور

خانم ها با افزایش سن و کاهش ترشح هورمون استروژن دچار شل شدگی و از دست دادن حجم لابیاماژور میشوند و در این ناحیه چروک خوردگی و افتادگی ظاهر می شود و اقدام به تزریق ژل نیاز خانم ها را به شکیل تر کردن و جوانسازی دستگاه تناسلی خارجی مرتفع میسازد. عارضه خاصی گزارش نشده .

افزایش اعتماد به نفس در خانم سبب بهبود رابطه جنسی وی شده و از نظر علمی کمک به حفاظت لابیا ماژور ازلابیا مینور و قسمت های داخلی واژن میکندکه باعث پیشگیری از عفونت شده وبا جوانسازی ناحیه مقاومت در برابر ضربه و نزدیکی را بالا برده و تأثیرات قابل توجه روحی ،روانی بر روی بیمار دارد.

عوارض تزریق ژل به ناحیه تناسلی

- قرمزی،سوزش،خارش که ممکن است بعد از چندروز رفع شود.حساسیت به ژل بسیار نادر بوده و باید قبل تزریق ژل سابقه حساسیت به ژل از بیمار پرسیده شود که در صورت حساسیت از تزریق ژل جلوگیری شود.

تمامی عوارض معمولا" طی 1 تا 2 هفته برطرف می شود.جهت حصول نتیجه بهتر، تزریق ژل توسط متخصص زنان وایمانی انجام می شود که از نظر علمی و آناتومیکی اشراف کامل به عروق و اعصاب ناحیه داشته باشد.