به وب سایت دکتر شهناز امینی جراح و متخصص زنان و زایمان و نازایی و لاپاراسکوپیست پیشرفته و جراحی ترمیمی و زیبایی زنان خوش آمدید.

 
  
نوبت دهی اینترنتی پرسش از دکتر

پی آر پی واژینال

توسط دکتر شهناز امینی تعداد بازدید: 8802 تگ ها:

    یکی از دغدغه هایی که امروزه زنان را در جوامع مدرن درگیر خود کرده است مسئله جوانسازی واژن وارگاسم است. 

    یکی از راهکارهای جوانسازی واژینال، پی آر پی می باشد. این روش جوانسازی باعث افزایش ارگاسم در زنان خواهد شد و تاثیرات بسیار مطلوبی را برای زنان به همراه خواهد داشت. 

    پی آر پی واژینال

    در این روش پلاسمای خون به کلیتوریس  زنان تزریق خواهد شد.روش جوانسازی واژن با prp اغلب در مطب ها قابل انجام است٬ روشی غیر دردناک و غیر تهاجمی میباشد. پلاکتهای خود فرد جدا میشود و در ناحیه واژن تزریق میگردد. کل این پروسه حدود یک ساعت طول میکشد.

    در اصل پلاکت های خون که حاوی فاکتورهای رشد هستند باعث ایجاد سلول های جدید می شوند و هنگامی که این پلاکت ها را به وسیله سانتریفوژ از خون فرد جدا کرده و آن راغنی کنیم می توانیم از آن برای تزریق در قسمتهای مختلف بدن که نیاز به تشکیل بافت جدید دارد استفاده کنیم. 

    به کمک تزریق پی آرپی می توان روند پیری را متوقف و مجددا سلول های جدید ایجاد کرد. در نتیجه باعث جوانسازی پوست و بافت بدن شد.پی آر پی معمولا در نواحی که در آن پوست خاصیت ارتجاعی خود را از دست داده استفاده می شود. 

    موارد منع مصرف PRP واژینال

    - بیماران مبتلا به لوپوس، پورفیری و یا آلرژی 

    - بیماران مبتلا به سرطان ، شیمی درمانی 

    - اختلالات متابولیک و سیستمیک شدید، و عملکرد غیر طبیعی پلاکت ها (اختلالات خونی ) 

    برای اینکه بتوان نتیجه تزریق پی آر پی در واژن را مشاهده کرد ممکن است به چندین جلسه نیاز باشد و نتیجه بعد از گذشت چند هفته مشخص شود .

    امروزه بیشتر دامنه استفاده از پی آر پی در زمینه زیبایی و جوانسازی پوست است که می تواند افتادگی های متوسط  تا شدید پوست واژن را برطرف کند اما پی آر پی در افراد پیر که پوست به اندازه زیادی آسیب دیده است نمی تواند موفقیت آمیز باشد.

    جوانسازی واژینال

    نتیجه درمان پی آر پی واژن در افراد مختلف گوناگون است و بستگی به واکنش های سلولی هر فرد دارد.خانم هایی که پیر تر هستند در صورت وجود بیماری های مزمن  و یا سیگاری بودن و یا نداشتن رژیم غذایی صحیح و دیگر مواردی که ممکن است در پوست شان تاثیر گذار باشد نتیجه ضعیفی از پی ار پی واژینال به دست خواهند آورد.

    عوارض PRP  واژینال

    از آنجایی که  در روش پی آر پی از نمونه خون اتولوگ استفاده می شود احتمال به وجود آمدن واکنش های ایمنی وجود ندارد و امکان ندارد بیماری ها ازاین روش انتقال یابند .

    در صورتیکه PRP به درستی  ،نزد پزشک با تجربه و در مراکزی نامعتبر انجام بگیرد به مانند هر روش دیگری امکان عفونت در آن وجود دارد و یا حتی امکان دارد در موارد حاد، آسیب عصبی عروقی به وجود بیاید.از عوارض نادر هم می توان به تشکیل بافت اسکار اشاره کرد.

    موارد منع مصرف PRP واژِینال

    - مبتلایان به ایدز 

    - معتادین به سیگار ، مواد مخدر و الکل 

    - در بارداری و دوران شیردهی 

    مزایای پی آر پی واژینال

    - تحریک بیشتر کلیتوریس

    - نرم و جوانتر شدن پوست واژن

    - قوام یافتن وتنگ شدن دهانه و دیواره و پوست واژن

    - ارگاسم قوی تر

    - افزایش توانایی رسیدن به ارگاسم از طریق واژن

    - افزایش میل جنسی

    - درمان اختلالات جنسی

    - کاهش درد درزمان مقاربت 

    - کاهش یا رفع بی اختیاری ادرار

    - افزایش رطوبت واژینال

    - درمان شلی،خشکی و خارش واژن

    - افزایش سطح استروژن

    پی آر پی واژینال

    افزایش ارگاسم در زنان به روش پی آر پی

    رسیدن به ارگاسم در زنان بستگی به این دارد که واژینال دارای رطوبت خوب و ثابتی باشد، نقطه O و G در رابطه درگیر باشند و تمایلات جنسی بالا رود. در روش پی آرپی، پلاکت غنی از پلاسمای بازو شخص دریافت می شود و سپس به سیستم عصبی مرکزی مهبل (واژن)، که شامل کلیتوریس و نقطه G می باشد، تزریق می شود. 

    این عمل باعث تحریک هورمون های رشد است که به بازسازی بافت واژن کمک می کند و سرعت می بخشد.به نظر می رسد که هزینه این روش بالا است اما این روش در درمان روحی و روانی زنان و رسیدن آنها به ارگاسم  نقش مهمی دارد.

    روشی کم خطر تر و موثر برای زنان است. ضرر آن بسیار کمتر از موارد مختلف برای افزایش ارگاسم است. زیرا از خون طبیعی خود شخص استفاده خواهد شد و تاثیر بسزایی در ارگاسم بانوان خواهد گذاشت. 

    یکی از تاثیر های مهم و مفید پی آرپی تاثیر بر روی O’shot است. پلاسمای غنی از پلاکت باعث بازسازی مجدد بافت واژن می شود در نتیجه پاسخ های جنسی افزایش می یابد.

    جوانسازی دستگاه تناسلی به وسیله PRP

    پوست دستگاه تناسلی بانوان بعد از گذشت زمان دچار شلی، تیرگی و چروک خواهد شد. یکی از راه های رفع این معضل استفاده از روش پی آر پی می باشد. 

    به کمک این روش می توان پوست را با فکتور های رشد موجود در پلاکت های خون مجدد بازسازی نمود و پوستی شاداب و با طراوات داشته باشیم.

     علاوه بر این به کمک این روش که باعث بازسازی مجدد پوست خواهد شد تیرگی پوست در ناحیه تناسلی ازبین خواهد رفت و شما پوستی روشن و شفاف خواهید داشت.

    جوانسازی واژینال

    تأثیر PRP واژینال در درمان ناتوانی جنسی زنان

    در حال حاضر در اکثریت کشورها برای درمان ناتوانی جنسی زنان راه کارهای روان شناختی، رفتاری و هورمونی را پیشنهاد می دهن. یک درمان ساده، امن و طبیعی که در کشورهای پیشرفته از آن بسیار استفاده می شود، تزریق واژینال  پی آرپی و پلاکت درمانی است. 

    این دو روش در آزمون های متعددی مورد بررسی قرار گرفته است و طی این بررسی ها متوجه شده اند که درصد زیادی از افرادی که از این روش برای درمان ناتوانی جنسی خود استفاده کرده اند بازده ای بسیار بالایی داشته اند. 

    پی آر پی واژینال و تزریق واژینال دو روشی است که علاوه بر درمان مشکلات جنسی باعث کاهش اضطراب جنسی در افراد می شود. 

    هرچند تعداد محدودی از افراد نیز با این روش درمان نشده اند و نیاز به درمان های دیگری دارند ولی به طور کلی تحقیقات این موضوع را نشان می دهد که بیشترین درمان ناتوانی جنسی از طریق درمان با PRPواژینال اتفاق افتاده.

    روش آماده سازی PRP:خون هر فرد با فرد دیگر تفاوت دارد. غلظت خون، مقدارپلاسما، تعداد سلول های خونی و پلاکت های افراد باهم فرق دارند. آماده سازی PRP حدود ۳۰ دقیقه طول می‌کشد. 

    فرآورده نهایى مایع زردرنگى است که درواقع پلاسماى حاوى میلیونها سلول بنیادى با قابلیت ترمیم و بازسازى بافتهاى آسیب دیده است.از ٤ تا ١٢ هفته پس از تزریق بسته به محل تزریق نتایج قابل مشاهده خواهد بود. با گذشت زمان نتایج درمانى بیشتر و بیشتر مشخص مى‌شوند. 

    تعداد جلسات موردنیاز ٣-١ جلسه است.

    مراقبتهای قبل و بعد از پی آر پی واژینال

    سه روز قبل از PRP از مصرف داروهایى مثل آسپیرین و بروفن خوددارى نمایید. در PRP مقدار کمی ‌خون از بدن گرفته می‌شود. در حین آماده سازی PRP، پوست تمیز و برای تزریق آماده می‌شود. 

    تزریق حدود ۱۵ دقیقه طول مى‌کشد و درد چندانی ندارد. پس از تزریق نیازی به مراقبت جدی یا مرخصی از کار ندارید. تورم ملایم، قرمزی یا کبودی ظرف ۱ تا ۳روز رفع می‌شود.






    نام
    ایمیل
    نظر
     

    سیستم پرسش و پاسخ

    برای ثبت و پیگیری سوالات خود میتوانید به لینک های زیر مراجعه فرمایید.

    پیگیری سوال شما  ثبت سوال جدید مشاهده سوالات شایع
      
     

    دکتر شهناز امینی

    دکتر شهناز امینی جراح و متخصص زنان و زایمان و نازایی و لاپاراسکوپیست پیشرفته و جراحی ترمیمی و زیبایی زنان در سال 1372 در رشته جراحی زنان و زایمان از دانشگاه علوم پزشکی تهران با درجه عالی فارغ التحصیل گردید.

    بیوگرافی کامل »
      
     
    شنبه ۱۳:۰۰ تا ۱۹:۰۰
    یکشنبه ۱۳:۰۰ تا ۱۹:۰۰
    دوشنبه ۱۳:۰۰ تا ۱۹:۰۰
    سه شنبه ۱۳:۰۰ تا ۱۹:۰۰
    چهارشنبه ۱۳:۰۰ تا ۱۹:۰۰
    نوبت دهی اینترنتی