به وب سایت دکتر شهناز امینی جراح و متخصص زنان و زایمان و نازایی و لاپاراسکوپیست پیشرفته و جراحی ترمیمی و زیبایی زنان خوش آمدید.

 
  
نوبت دهی اینترنتی پرسش از دکتر
 

مشکل هورمونی-26556

سوال شما:( 1398/02/20)

سلام خسته نباشید خانم دکتر من مشکل کم کاری تیروئید داشتم و همینطور تستسترونم بالا بود بیشتر از یکسال دارو خوردم و الان تیروئیدم تحته کنترله و دارو رو تحت نظر دکترم دارم کم میکنم تا قطع کنم ولی داروی اسپیرونولاکتون و سیپروترون کامپاند رو که برای تستسترون میخوردم چند ماهی میشه که دکترم قطع کرده با اینکه توی ازمایشم بالای ۵۰۰ بود و گفته که فقط ورزش کن میخواستم بدونم لازمه دوباره داروهارو بخورم یا داروهای دیگه ای جایگزین بشه چطوری بیارم پایین و تنظیم کنم هورمونامو چون عوارض بالا بودنش مثل موی زائد اذیتم میکنه لازمه برای ویزیت بیام مطب؟

پاسخ دکتر شهناز امینی:
 
تعداد بازدید از این سوال : 82
  

   نظر خود را در رابطه با این پرسش و پاسخ بنویسید

 
  
 

سیستم پرسش و پاسخ

برای ثبت و پیگیری سوالات خود میتوانید به لینک های زیر مراجعه فرمایید.

پیگیری سوال شما  ثبت سوال جدید مشاهده سوالات شایع