به وب سایت دکتر شهناز امینی جراح و متخصص زنان و زایمان و نازایی و لاپاراسکوپیست پیشرفته و جراحی ترمیمی و زیبایی زنان خوش آمدید.

 
  
نوبت دهی اینترنتی پرسش از دکتر
 

کیست بارتولن-27833

سوال شما:( 1398/09/26)

سلام خانوم دکتر وقت بخیر من 10 سال هست که درگیر کیست بارتولن هستم که 2 بار با سرنگ در مطب برام تخلیه کردن و یکبار هم ترکید خودش. الان 5 سال بود مشکلی باهاش نداشتم متورم بود ولی نه درد و نه اذیتی تا 3 هفته پیش که متورم تر شد و سفت تر و متظر شدم تا باز بترکه ولی خیلی دردناک شد دیگه طالقت نیاوردم و رفتم دادم بارم مجدد با سرنگ تخلیه کردند خودم قبول نکردم با بیهوشی تخلیه کنن چون تحقیقی که کردم با بیهوشی شکاف دان هم مجدد پر میشه خواستم طق قبل که با سرنگ تخلیه کردم خیلی راحت و بی دردسر و آبسه هم نکرد اینکار و برام انجام دادن . ولی این سری خیلی عجیب خیلی سریع مجدد کیست سفت شده و احساس می کنم دوباره داره آبسه می کنه ، من بعد تخلیه قرص سیپروفلوکساسین هم خوردم ولی مثکه کامل عفونتم رفع نشده خواستم بدونم شما زحمت تخلیه اون رو با سرنگ برام میکشید خدمت تون برسم ؟؟

پاسخ دکتر شهناز امینی:
 سلام عزیزم بایستی این کیست عمل شود و برش بخورد و جداره کیست برداشته شود در غیر این صورت مرتب عود مواجه میشویید و برش و برداشتن کامل جداره کیست عود ندارد
تعداد بازدید از این سوال : 385
  

   نظر خود را در رابطه با این پرسش و پاسخ بنویسید

 
  
 

سیستم پرسش و پاسخ

برای ثبت و پیگیری سوالات خود میتوانید به لینک های زیر مراجعه فرمایید.

پیگیری سوال شما  ثبت سوال جدید مشاهده سوالات شایع