به وب سایت دکتر شهناز امینی جراح و متخصص زنان و زایمان و نازایی و لاپاراسکوپیست پیشرفته و جراحی ترمیمی و زیبایی زنان خوش آمدید.

 
  
نوبت دهی اینترنتی پرسش از دکتر
 

خون ریزی با وجود مصرف قرص

سوال شما:( 1399/08/28)

من یه دختر ۲۴ ساله هستم که بخاطر مشکل کیست متفورمین و سیپروترون کامپاند مصرف میکنم این ماه بخاطر جراحی ای که داشتم و دقیقا برابر شده بود با روز پریودم اومدم پیش شما و گفتین بسته ی بعدی سیپروترون کامپاند رو بدون وقفه شروع کنم تا هر وقت که امکانشو داشتم برای پریود قطعش کنم منم همین کارو کردم اما فقط ۹ روز منو نگه داشت و الان ۱۰ روزه با وجود مصرف قرص ها خونریزی و ترشحات قهوه ای رنگ دارم که بند هم نمیاد باید چیکار کنم؟

پاسخ دکتر شهناز امینی:
 سلام عزیزم لطفا قرص سیپروترون کامپاندرا قطع نمایید یک هفته صبر کنید تا پریود کامل شویید و مجدد ادامه دهیید
تعداد بازدید از این سوال : 26
  

   نظر خود را در رابطه با این پرسش و پاسخ بنویسید

 
  
 

سیستم پرسش و پاسخ

برای ثبت و پیگیری سوالات خود میتوانید به لینک های زیر مراجعه فرمایید.

پیگیری سوال شما  ثبت سوال جدید مشاهده سوالات شایع