به وب سایت دکتر شهناز امینی جراح و متخصص زنان و زایمان و نازایی و لاپاراسکوپیست پیشرفته و جراحی ترمیمی و زیبایی زنان خوش آمدید.

 
  
نوبت دهی اینترنتی پرسش از دکتر
 

بارداری-29126

سوال شما:( 1399/08/29)

با سلام و ادب خدمت شما خانم دکتر عزیز و مهربان . خانم دکتر خواهر شوهرم 38 سالشه .یکسال و چهار ماهه که ازدواج کردن و متاسفانه فعلا باردار نشدن .آزمایش دادن و عکس رنگی گرفتن که خدمتتون ارسال میکنم .متاسفانه پزشکی که تحت نظرش بود آلآن نیستن .امروز عکس و سوتو رو پیش ی پزشت دیگه بردن که متاسفانه فقط بهشون گفتن که تخمدانت خیلی ضعیفه و امکان بارداری نداری و باید کاشت انجام بدی و حتی ی دارو هم ندادن برای تقویت تخمدان و تخمک هاشون.از این بابت خیلی ناراحت و نگران هستن . با توجه به شرایط کرونا و بسته شدن مطب پزشک معالجشون ازتون خواهشمندیم آزمایش و سونو رو نگاه کنید و دارویی که لازم هست رو براشون تجویز کنید .چون واقعا شرایط بدی دارن .خیلی خیلی ازتون ممنونیم .انشاله خدا اجر این همه زحمت خالصانه شما رو هم در دنیا هم در آخرت بدن .

پاسخ دکتر شهناز امینی:
 سلام عزیزم نگران نباشید به دلیل اینکه انتی مولرین هورمون کم بوده دکتر این را گفته ولی انتی مولرین به تنهایی دلیل بر باردار نشدن نیست وبایستی داروی تحریک تخمک گذاری استفاده نمایید
تعداد بازدید از این سوال : 345
  

   نظر خود را در رابطه با این پرسش و پاسخ بنویسید

 
  
 

سیستم پرسش و پاسخ

برای ثبت و پیگیری سوالات خود میتوانید به لینک های زیر مراجعه فرمایید.

پیگیری سوال شما  ثبت سوال جدید مشاهده سوالات شایع