به وب سایت دکتر شهناز امینی جراح و متخصص زنان و زایمان و نازایی و لاپاراسکوپیست پیشرفته و جراحی ترمیمی و زیبایی زنان خوش آمدید.

 
  
نوبت دهی اینترنتی پرسش از دکتر
 

عدم نزدیکی و بارداری-29259

سوال شما:( 1399/10/19)

با سلام و خسته نباشید من قبلا هم مزاحم شدم سوال پرسیدم و شما با کمال احترام و با حوصله و دقت جواب دادید یک دنیا سپاس خانم دکتر من ۶ ماهه برای بارداری دوم اقدام کردم و تا الان فکر میکردم مشکل از منه چون پریودام نامنظمه ولی الان خودم به این نتیجه رسیدم که مشکل از شوهرمه. چون قرص لتروزول که مصرف کردم شما فرمودین روز ۱۰و ۱۲ و ۱۴ و ۱۶ سیکل نزدیکی داشته باشیم ولی من چندبار هم به شوهرم گفتم این روزها تخمک گذاری دارم ولی برای نزدیکی اقدامی نکرد و روزهای تخمک گذاری من رد شد. شوهرم تمایلی به سکس اصلا نداره. اوایل ازدواجمون خیلی تمایلش بالا بود و ما خیلی عذر میخوام انقد رک حرف میزنم هرشب رابطه داشتیم ولی الان میلش کم شده. قبلا هم بهتون گفتم ماهی کلا ۳ یا ۴ بار نزدیکی داریم که بیشتر قبل از پریودیم یا بعد از پریودیمه و روزای تخمک گذاریم نیست. خیلی ناراحتم که من برای بچه دوم انقد تلاش میکنم ولی شوهرم بیخیاله و میگه خدا داد داد به زور نمیشه چیزی از خدا گرفت. حتی حاضر نیست دکتر بره واسه این مشکل چیکار کنم؟

پاسخ دکتر شهناز امینی:
 سلام عزیزم با توجه به اینکه هممسر شما نمیتواند زیاد نزدیکی داشته باشد باید سعی کنید روزهای نزدیکی شما زمان روز تخمک گذاری باشد تا احتمال بارداری بالا رود
تعداد بازدید از این سوال : 405
  

   نظر خود را در رابطه با این پرسش و پاسخ بنویسید

 
  
 

سیستم پرسش و پاسخ

برای ثبت و پیگیری سوالات خود میتوانید به لینک های زیر مراجعه فرمایید.

پیگیری سوال شما  ثبت سوال جدید مشاهده سوالات شایع