به وب سایت دکتر شهناز امینی جراح و متخصص زنان و زایمان و نازایی و لاپاراسکوپیست پیشرفته و جراحی ترمیمی و زیبایی زنان خوش آمدید.

 
  
نوبت دهی اینترنتی پرسش از دکتر
 
گروه سوالات:
سوال بیمار:( 1396/07/18)

سلام و خسته نباشید خدمت خانم دکتر من تاریخ 5/4 یعنی دو ماه و نیم پیش بعلت هماتوم پشت جفت و رحم دوشاخ تو 16 هفته سقت داشتم حالا میخواستم ببینم از کی میتونم برای بارداری مجدد اقدام کنم چون دکترم گفته برای عمل رحم دوشاخ باید صبر کنی اگه یکبار دیگه سقت 3 ماهه دوم داشته باشی عمل میکنم واسه همین میخوام هرچه بشه زودتر برای بارداری مجدد اقدام کنم از کی میتونم؟

پاسخ دکتر شهناز امینی:
سوال بیمار:( 1396/07/18)

سلام خانم دکتر خسته نباشید مرسی از لطفتون که صبورانه به سوالات جواب میدین . خانم من تصمیم دارم واسه بارداری اقدام کنم و این آزمایش هورمون و تیروئید رو دادم تا مطمئن بشم مشکلی ندارم اما یکیش بالاتر از حد نرماله . مشکل از چیه؟ باید چیکار کنم؟ ممنون میشم کمکم کنین

پاسخ دکتر شهناز امینی:
سوال بیمار:( 1396/07/18)

سلام من رو جمعه مورخ 14مهرماه دچار خونریزی بسیار شدید شدم و در هفته 6 بازداری بودم و بعد از مراجعه به بیمارستان بستری و عمل کورتاژ انجام شد بعد از عمل هم خونریزی همچنان همراه دفع لخته های بزرگ ادامه داشت که با امپول خونریزی را کنترل کردند و شنبه سونوی واژینال انجام دادم که نتیجه این بود که ضخامت اندومتر 14 ضخییم شدگی به صورت منتشر می باشد گرچه فلوی شریانی ولوزیتی پایین بوده مشخصات تیپیک فلوی تروفوبلاستیک را نداردولی با اینحال بقایای راکسیون دسیدوا مطرح است.الان هم گهگاهی زیر دلم درد دارم و خونریزی مثل روز اول پریود،خواهش میکنم بفرمایید چه باید بکنم

پاسخ دکتر شهناز امینی:
سوال بیمار:( 1396/07/18)

با سلام. خانم دکتر من از مریضای شما هستم و ماه پیش iui انجام دادم ولی در روز 31 پریود شدم در حالی که سیکلای معمولیم 28 روزه بود. حالا برای این ماه چکار کنم؟ 1- قرص لتروزول رو مصرف کنم (روزی سه عدد) تا روز چهاردهم خدمتتون برسم 2- این ماه iui را مجددا می شود انجام داد؟

پاسخ دکتر شهناز امینی:
سوال بیمار:( 1396/07/18)

سلام خانوم دکتر. پسر اول من اول فرودین نود و پنج توسط شما متولد شد..الان تو ماه هشت هستم و چون شهرستان هستم تحت نظر شما نبودم ولی خواستم اینه که زایمانم توسط شما انجام شه که تماس گرفتم گفتین ماه اخر خدمت برسم. اما ماما پایگاه بهداشت گفتن که باید سونو بررسی چسبندگی جفت انجام بدم ولی دکتر متخصص خانم افصحی که تحت نظرشون بودم اینو نگفتن..بنظر شما لازمه و نیازی به این سونو دارین برای زایمان؟

پاسخ دکتر شهناز امینی:
قبلی ... 2066 2067 2068 2069 2070  ... بعدی 
  
 
دکتر شهناز امینی

دکتر شهناز امینی جراح و متخصص زنان و زایمان و نازایی و لاپاراسکوپیست پیشرفته و جراحی ترمیمی و زیبایی زنان در سال 1372 در رشته جراحی زنان و زایمان از دانشگاه علوم پزشکی تهران با درجه عالی فارغ التحصیل گردید.

بیوگرافی کامل »
  
 
شنبه ۱۳:۰۰ تا ۱۹:۰۰
یکشنبه ۱۳:۰۰ تا ۱۹:۰۰
دوشنبه ۱۳:۰۰ تا ۱۹:۰۰
سه شنبه ۱۳:۰۰ تا ۱۹:۰۰
چهارشنبه ۱۳:۰۰ تا ۱۹:۰۰
نوبت دهی اینترنتی
  
 

آدرس مطب دکتر شهناز امینی : میدان آرژانتین، خیابان الوند، بلافاصله بعد از بيمارستان كسري، دست چپ خیابان راشل كوري(خ 27)، پلاك 10 ،طبقه همكف ،

مشاهده بر روی نقشه مشاهده