به وب سایت دکتر شهناز امینی جراح و متخصص زنان و زایمان و نازایی و لاپاراسکوپیست پیشرفته و جراحی ترمیمی و زیبایی زنان خوش آمدید.

 
  
نوبت دهی اینترنتی پرسش از دکتر
 
گروه سوالات:
سوال بیمار:( 1396/07/24)

با سلام خدمت شما خانم دکتر همسر بنده بیمار خودتان هستند و میخواستم بدونم شما زایمان طبیعی را پیشنهاد میکنید چون همسر بنده مایل به انجام زایمان طبیعی هستند و نمیخواهند سزارین کنند.ممنون

پاسخ دکتر شهناز امینی:
سوال بیمار:( 1396/07/24)

سلام وقت بخیر چند ماه پیش در خوابگاه دچار عفونت شدیدی شدم که کمر پهلوها و زیر شکمم به شدت درد میکرد و تب و لرز شدید داشتم و حالت تهوع . به دکتر مراجعه کردم و به مدت سی روز سفکسیم 400 روزی یک عدد تجویز کرد. الان بعد از دو ماه دوباره تمام علائم ظاهر شده و حتی ترشحاتم کمی سیاه رنگ شده است . در ضمن من کم کاری تخمدان دارم و قرص ال دی هم مصرف میکنم، الان من دوباره خوردن سفکسیم شروع کنم؟ به مدت سی روز؟ و این که این ترشحات سیاه رنگ نگران کننده نیستند؟ ( مجرد هستم 28 ساله)

پاسخ دکتر شهناز امینی:
سوال بیمار:( 1396/07/24)

با سلام خدمت خانم دکتر مهربان . مدتیست صورتم جوش های زیر پوستی و بعضا عفونی میزند به پزشک زنان مراجعه کردم مشکلات زنانه از قبیل کیست نداشتم و ایشان قرص دیان شبانه برای کاهش ترشح آندروژن و اسپیرونولاکتون صبها تجویز کردند البته برای ده شب اول مصرف دو عدد سیپروترون استات . خواستم نظر حضرتعالی رو بدنم با تشکر . و اینکه آیا قرص دیان خطری دارد یا خیر بنده متاهل هستم و تا سال دیگر قصد بارداری ندارم .

پاسخ دکتر شهناز امینی:
سوال بیمار:( 1396/07/24)

با سلام. من از بيماران شما هستم جواب آزمايش غربالگري دوم را براتون إرسال ميكنم. نگرانم بنظرم ريسك سندروم داون بالاست. خواستم نورتون رو بدونم و اينكه تست cell free رو انجام بدم؟

پاسخ دکتر شهناز امینی:
سوال بیمار:( 1396/07/24)

جواب آزمایش پاپسمیر به پیوست تقدیم میشه، لطفا نتیجه رو به بنده اطلاع بدید با تشکر مریم اکبریانی

پاسخ دکتر شهناز امینی:
قبلی ... 2091 2092 2093 2094 2095  ... بعدی 
  
 
دکتر شهناز امینی

دکتر شهناز امینی جراح و متخصص زنان و زایمان و نازایی و لاپاراسکوپیست پیشرفته و جراحی ترمیمی و زیبایی زنان در سال 1372 در رشته جراحی زنان و زایمان از دانشگاه علوم پزشکی تهران با درجه عالی فارغ التحصیل گردید.

بیوگرافی کامل »
  
 
شنبه ۱۳:۰۰ تا ۱۹:۰۰
یکشنبه ۱۳:۰۰ تا ۱۹:۰۰
دوشنبه ۱۳:۰۰ تا ۱۹:۰۰
سه شنبه ۱۳:۰۰ تا ۱۹:۰۰
چهارشنبه ۱۳:۰۰ تا ۱۹:۰۰
نوبت دهی اینترنتی
  
 

آدرس مطب دکتر شهناز امینی : میدان آرژانتین، خیابان الوند، بلافاصله بعد از بيمارستان كسري، دست چپ خیابان راشل كوري(خ 27)، پلاك 10 ،طبقه همكف ،

مشاهده بر روی نقشه مشاهده