به وب سایت دکتر شهناز امینی جراح و متخصص زنان و زایمان و نازایی و لاپاراسکوپیست پیشرفته و جراحی ترمیمی و زیبایی زنان خوش آمدید.

 
  
نوبت دهی اینترنتی پرسش از دکتر
 
گروه سوالات:
سوال بیمار:( 1396/08/24)

باعرض سلام و خسته نباشید.من یکی از بیماران شما هستم و یک ورق 20 عددی Duphaston 10mg تجویز شده برام 1-میخواستم بدونم که کل این تعداد رو باید طی یک دوره پشت سرهم مصرف کنم یا خیر؟طریقه مصرف دارو ؟؟ 2- اگر اشتباها دارو رو از روز 14 پریود استفاده کرده باشم چه مشکلی پیش میاد ؟

پاسخ دکتر شهناز امینی:
سوال بیمار:( 1396/08/24)

باسلام و عرض خسته نباشيد.خانم دكتر ميخواستم بدونم شما در بيمارستان دولتي هم زايمان سزارين انتخابي انجام ميديد؟آخه من بيمه تكميلي ندارم و اينكه تعيين جنسيت با تغذيه هم انجام ميديد؟ پيشاپيش ممنون از وقت و پاسخگوييتون

پاسخ دکتر شهناز امینی:
سوال بیمار:( 1396/08/24)

با عرض سلام و ادب. من و همسرم طبق ازمایشاتی که شما تجویز فرمودید و انجام شد و جواب ازمایش هم که همکارانتان ملاحظه کردند مشکلی نبود و فقط ویتامین D تجویز شد.حال با توجه به شلوغی مطب که نخواستیم حضوری مزاحم وقت شریفتان بشیم سوالم از شما خانم دکتر این است که برای اقدام به بارداری و نزدیکی زمان یا روز یا تاریخ ( دوست داریم بچه در نیمه اول سال به دنیا بیاد) خاصی رو پیشنهاد میکنید و یا اینکه برای سالم بودن بچه کلا چه توصیه هایی میفرماید. قبلا از بذل توجه و زحمات شما کمال تشکر و سپاس را داریم.

پاسخ دکتر شهناز امینی:
سوال بیمار:( 1396/08/24)

با سلام . آیا تزریق بوتاکس برای واژینیسموس انجام میدین ؟ و هزینه را میفرمایید لطفا با تشکر

پاسخ دکتر شهناز امینی:
سوال بیمار:( 1396/08/24)

با سلام خانوم دکتر سه روزه لتروزول میخورم دیشب که روز 4میشد یادم رفت قرص رو بخورم سریع امروز صبح دوتاخوردم امشب اخرین قرصه دوتای باقی مونده رو میتونم سروقت بخورم ؟؟؟

پاسخ دکتر شهناز امینی:
قبلی ... 2196 2197 2198 2199 2200  ... بعدی 
  
 
دکتر شهناز امینی

دکتر شهناز امینی جراح و متخصص زنان و زایمان و نازایی و لاپاراسکوپیست پیشرفته و جراحی ترمیمی و زیبایی زنان در سال 1372 در رشته جراحی زنان و زایمان از دانشگاه علوم پزشکی تهران با درجه عالی فارغ التحصیل گردید.

بیوگرافی کامل »
  
 
شنبه ۱۳:۰۰ تا ۱۹:۰۰
یکشنبه ۱۳:۰۰ تا ۱۹:۰۰
دوشنبه ۱۳:۰۰ تا ۱۹:۰۰
سه شنبه ۱۳:۰۰ تا ۱۹:۰۰
چهارشنبه ۱۳:۰۰ تا ۱۹:۰۰
نوبت دهی اینترنتی
  
 

آدرس مطب دکتر شهناز امینی : میدان آرژانتین، خیابان الوند، بلافاصله بعد از بيمارستان كسري، دست چپ خیابان راشل كوري(خ 27)، پلاك 10 ،طبقه همكف ،

مشاهده بر روی نقشه مشاهده