به وب سایت دکتر شهناز امینی جراح و متخصص زنان و زایمان و نازایی و لاپاراسکوپیست پیشرفته و جراحی ترمیمی و زیبایی زنان خوش آمدید.

 
  
نوبت دهی اینترنتی پرسش از دکتر
 
گروه سوالات:
سوال بیمار:( 1396/12/11)

سلام خانم دكتر خوب هستين من باكره هستم ٢روز بعد از تموم شدنم پريودم رابطه داشتم يكم دخول صورت گرفت ولي نامزدم ارضا نشدن و گفتن كه پيشابم هم نيومده،من ٣٠ام رابطه داشتم عصر خودمم٢اُم اين ماه ٢قرص لوونرژسترول رو همزمان يه جا مصرف كردم شما هم گفتين كه احتمال بارداري كمه نگران نمونم ولي من ديشب از بعد از ظهر درد پريود ميكشيدم شي ديدم كه لباسم خونيه چون تا حالا تجربه نداشتم ترسيدم يكم خون رفتم تو ادرار بعدش صبح از بيبي چك استفاده كردم منفي بود ولي بازم خونريزي دارم خيلي كمه مثل پريود هميشگي نيستش،چي شده الان؟😔ممنون ميشم كمك كنين

پاسخ دکتر شهناز امینی:
سوال بیمار:( 1396/12/11)

با سلام. نتایج کلیه آزمایش و سونوهای سه ماه اول و دوم بارداری را برایتان ارسال می کنم. با توجه یه اینکه در غربالگری مرحله دوم (کواد مارکر) مقدار ریسکم بالا و در حد 1:364 بود ممنون میشم راهنماییم کنین الان باید چیکار کنم و جنینم در چه وضعیتی است؟

پاسخ دکتر شهناز امینی:
سوال بیمار:( 1396/12/11)

سلام خانم دکتر عزیز من ۶ماه پیش نزد شما سزارین کردم وچون پشت سرهم پریدمیشدم شما یک دوره یاسمین تجویز کروید ولی الان این ماه پرید نشدم.تست بارداری هم منفی بود.آیا دوباره باید قرص بخورم؟

پاسخ دکتر شهناز امینی:
سوال بیمار:( 1396/12/11)

سلام خانوم دکتر ممنون میشم به این سوالات پاسخ بدین ۱-دختری ۲۰ ساله هستم و به پودر موبر حساسیت دارم از کرم موبر استفاده میکنم میخواستم ببینم با توجه به اینکه موادشیمیایی هست آیا ضرر برای ناحیه تناسلی داره؟ ۲- خارش در ناحیه تناسلی به بکارت آسیب میرسونه یا خیر ؟

پاسخ دکتر شهناز امینی:
سوال بیمار:( 1396/12/11)

با سلام خدمت خانم دکتر عزیز، من پریودم طولانی، نامنظم و با لخته های بزرگ و خونریزی زیاد همراهه مثل امروز صبح که خون و لخته فوران می کرد، برای کاهش خونریزی ترنسید خوردم اما نمیدونم دیگه چکار کنم، از پریودهای و خونریزی طولانی مدت خسته شدم و این موضوع تو روحیه من و همسرم تاثیر بدیداشته. تو آخرین سونوگرافی مشخص شده ابعاد رحم ۸۹ در ۳۸ میلی متر و یک میوم به قطر ۶۰ میلی متر در قسمت قدامی فوقانی رحم با موقعیت اینترامورال/ساب موکوزال و 16میلی متر در قسمت خلف بادی رحم با موقعیت اینترامورال و همچنین میوم به قطر 25 میلی متر در قسمت خلف بادی رحم با موقعیت ساب سروزال و ضخامت اندومتر 7.5 میلی متر و وضعیت تخمدان راست به ابعاد 38*21 فولیکول غالب به ابعاد 26 میلی متر و فولیکول های 8 و 9 میلی متری در تخمدان راست و فولیکول های 6و7 و 8و 10 میلی متری در تخمدان چپ، خانم دکتر آزمایش های هورمونی رو هم انجام دادم دکترم گفته همه نرماله،الان ۳۲ سالمه و وزن ۷۹ کیلو و قد ۱۷۰ ، ۸ سال ازدواج کردم و دو سالی است که برای بارداری اقدام کردم ولی به علت خونریزی های فیبرمی زمان تخمک گذاری و همه چیم بهم خورده، برای خلاصی از فیبرم بحز عمل کاری میشه کرد، آخه یک سال و نیم پیش کورتاژ تشخیصی داشتم، همه چیز خوب بود و فقط فیبرم داشتم و تمام فیبرم ها را تو عمل برداشتم ولی ظاهرا اینها دوباره بزرگ شدند، خانم دکتر وضعیت فولیکول های خوبه حتی قرص وآمپول hcg5000 تزریق کردم ، دکتر عزیز خواهش میکنم منو راهنماییم کنید اگر دستور خاصی است بر روی چشم اجرا میکنم ، با تشکر فراوان از شما

پاسخ دکتر شهناز امینی:
قبلی ... 2606 2607 2608 2609 2610  ... بعدی 
  
 
دکتر شهناز امینی

دکتر شهناز امینی جراح و متخصص زنان و زایمان و نازایی و لاپاراسکوپیست پیشرفته و جراحی ترمیمی و زیبایی زنان در سال 1372 در رشته جراحی زنان و زایمان از دانشگاه علوم پزشکی تهران با درجه عالی فارغ التحصیل گردید.

بیوگرافی کامل »
  
 
شنبه ۱۳:۰۰ تا ۱۹:۰۰
یکشنبه ۱۳:۰۰ تا ۱۹:۰۰
دوشنبه ۱۳:۰۰ تا ۱۹:۰۰
سه شنبه ۱۳:۰۰ تا ۱۹:۰۰
چهارشنبه ۱۳:۰۰ تا ۱۹:۰۰
نوبت دهی اینترنتی
  
 

آدرس مطب دکتر شهناز امینی : میدان آرژانتین، خیابان الوند، بلافاصله بعد از بيمارستان كسري، دست چپ خیابان راشل كوري(خ 27)، پلاك 10 ،طبقه همكف ،

مشاهده بر روی نقشه مشاهده