به وب سایت دکتر شهناز امینی جراح و متخصص زنان و زایمان و نازایی و لاپاراسکوپیست پیشرفته و جراحی ترمیمی و زیبایی زنان خوش آمدید.

 
  
نوبت دهی اینترنتی پرسش از دکتر
 
گروه سوالات:
سوال بیمار:( 1396/12/27)

با سلام.من ماه پیش مراجعه کردم بهتون و اجازه بارداری دادید بهم و قرص femibion رو تجویز کردید قرصم تموم شد بازم ادامه بدم به مصرفش؟ و اینکه برای اقدام به بارداری لازمه همسرم هم آزمایش خون بدن ؟

پاسخ دکتر شهناز امینی:
سوال بیمار:( 1396/12/27)

سلام دررابطه بااناتومیک بدن سوال دارم ازتون مجرای پیشابراه ( ادراری)بدون هیچ فاصله ای به واژنم چسبیده و لابیا ماژور ومینور تقارن ندارند،مو روی سینه ام هم درمیاد،خیلی نجرانم نمیدونم چیه (من استمنا و لمس و اینا نداشتم و بدنم به این صورت بوده )

پاسخ دکتر شهناز امینی:
سوال بیمار:( 1396/12/27)

سلام خانم دكتر ببخشد من دو سال پيش سونو دادم به علت تكرر ادرار و خون تو ادرار كه مشكلي نبود و از رحم و تخمدان هم مشكل نبود فقط توي تخمدان سمت چپم نوشته بود فوليكول pattern هست حالا الان مثلا موقعي كه ارضا ميشم ميسوزه تخمدان سمت چپم و ديروز همينجور شد ولي سوزشش قطع نشده و امروز هم هست و ٨ روز ديگه مونده تا پريود بشم خواستم بپرسم شما علت رو چي ميبينين؟

پاسخ دکتر شهناز امینی:
سوال بیمار:( 1396/12/27)

با سلام من در هفته هفتم بارداری هستم و در اولین آزمایش متوجه شدم که به کم کاری تیروئید مبلا هستم ولی قبل از بارداری هیچگونه علائم وجود نداشت. میزان TSH من 71 است. دکتر من قرص تجویز کرده که از شنبه تا چهارشنبه نصف قرص و روزهای پنجشنبه و جمعه یک قرص بخورم. حال با توجه به مطالب بالا میزان کم کاری تیروئید در این زمان خطری را به جنین می رساند و یا خیر؟ چون من توی سایتها خوندم که باعث کند ذهنی نوزاد می شود. تو را خدا جواب بدید. ممنون

پاسخ دکتر شهناز امینی:
سوال بیمار:( 1396/12/27)

سلام.از مراجعینتون هستم.اجازه اقدام به بارداری رو دادید.فقط یه سوال.اینکه در هفته چند بار رابطه در جهت اقدام به بارداری باید داشته باشیم؟

پاسخ دکتر شهناز امینی:
قبلی ... 2641 2642 2643 2644 2645  ... بعدی 
  
 
دکتر شهناز امینی

دکتر شهناز امینی جراح و متخصص زنان و زایمان و نازایی و لاپاراسکوپیست پیشرفته و جراحی ترمیمی و زیبایی زنان در سال 1372 در رشته جراحی زنان و زایمان از دانشگاه علوم پزشکی تهران با درجه عالی فارغ التحصیل گردید.

بیوگرافی کامل »
  
 
شنبه ۱۳:۰۰ تا ۱۹:۰۰
یکشنبه ۱۳:۰۰ تا ۱۹:۰۰
دوشنبه ۱۳:۰۰ تا ۱۹:۰۰
سه شنبه ۱۳:۰۰ تا ۱۹:۰۰
چهارشنبه ۱۳:۰۰ تا ۱۹:۰۰
نوبت دهی اینترنتی
  
 

آدرس مطب دکتر شهناز امینی : میدان آرژانتین، خیابان الوند، بلافاصله بعد از بيمارستان كسري، دست چپ خیابان راشل كوري(خ 27)، پلاك 10 ،طبقه همكف ،

مشاهده بر روی نقشه مشاهده