به وب سایت دکتر شهناز امینی جراح و متخصص زنان و زایمان و نازایی و لاپاراسکوپیست پیشرفته و جراحی ترمیمی و زیبایی زنان خوش آمدید.

 
  
نوبت دهی اینترنتی پرسش از دکتر
 
گروه سوالات:
سوال بیمار:( 1397/04/28)

سلام خانم دکتر.من 8ماهه زایمان طبیعی کردم.بعد زایمانم پریودم بهم ریخته و دکترمم رفتم قرص اتیسترون داد دوره سه ماهه.بعد اتمام داروها من پریود شدم و تموم شد و الان 15روز نگذشته باز پریود شدم.چیکار کنم سر بچه اولم امپول داده بود دکترم ولی این دفعه نداد خسته شدم از این وضعیت و خرج الکی.من دختر همکارتون که اقای سلمانی تو گرمی بودین،هستم.اگه میشه راهنماییم کنید.

پاسخ دکتر شهناز امینی:
سوال بیمار:( 1397/04/28)

سلام دكتر عزيزم من يك روز بعد از پريوديم ارتباط جنسي بدون دخول داشتم و مايع مني هيچ گونه تماسي باهام نداشت. شريكم هم قبل از ارتباط ادرار داشتن . اما به دليل استرس فرداي اون روز من از داروخانه قرص اورژانسي دوتايي خريدم و هر دو را باهم خوردم.آيا امكان بارداري هست؟ چون بعد از گذشت ٥ روز از مصرف قرص هنوز پريود نشدم. خيلي نگرانم

پاسخ دکتر شهناز امینی:
سوال بیمار:( 1397/04/28)

سلام خانم دکتر من تو هفته ۱۰ بارداری و از مریضهای خودتون هستم ، میخواستم ازتون بپرسم اگه از کرم موبر استفاده کرده باشم مشکلی برای جنین ایجاد میشه ؟

پاسخ دکتر شهناز امینی:
سوال بیمار:( 1397/04/28)

سلام خانم دکترمن 29خرداد پری شدم دوره هام معمولا 28-30هستن من26 لک قهوه ای دیدم و البته بگم یک روز قبلشم لک زرد رنگ و صورتی دیدم ولی کم ولی روز بعد قهوه ای و حجمش یکم بیشتر فک کردم پری شدم ولی تا الان خبری نیس دیکه ن الان خبری از لکه هس نه پری 26 یعنی شبی که لک دیدم بی بی چک زدم منفی شد??? یعنی حاملگی منتفیه?? جریان لکه ها چیه?? اگه لانه گزینی باشه هورمون اچ سی جی وجود نداره که بی بی چک مثبت بشه??

پاسخ دکتر شهناز امینی:
سوال بیمار:( 1397/04/28)

باسلام خدمت شما دکتر عزیز . دوسال است که ازدواج کرده ام و قصد بارداری دارم.تا قبل از اقدام به بارداری پریودهایم تقریبا منظم بود اما بعد از اقدام به بارداری پریودهایم کاملا متوقف شد . به دکتر مراجعه کردم و پس از انجام ازمایش و سونوگرافی متوجه شدم پلی کیستیک هستم و مصرف متفورمین به همراه دوفاستون را اغاز کردم با مصرف دوفاستون حدود6 ماه به طور منظم پریود میشدم اما باردار نشدم. مجدد به دکتر مراجعه کردم قرص دوفاستون راقطع کردن و قرص کلومیفن بهم دادند. ماه اول پریود نشدم و ماه دوم با امپول پروژسترون پریود شدم و از روز 3 تا 7 قاعدگی کلومفین را خوردم و اقدام برای بارداری داشتم الان 3 روز از تاریخ پربودم گذشته و باز پریود نشدم و بی بی چک هم منفی بود و هیچ گونه علایمی برای پریود شدن یا باردار بودن ندارم. باید چه کنم خانوم دکتر؟ ایا امکان بارداری برای من وجود دارد؟ در ضمن در طول این یک سال وزنمم بالا رفته و به سختی پایین می آید. خیلی ناامید هستم لطفا راهنماییم کنید 😔

پاسخ دکتر شهناز امینی:
قبلی ... 2861 2862 2863 2864 2865  ... بعدی 
  
 
دکتر شهناز امینی

دکتر شهناز امینی جراح و متخصص زنان و زایمان و نازایی و لاپاراسکوپیست پیشرفته و جراحی ترمیمی و زیبایی زنان در سال 1372 در رشته جراحی زنان و زایمان از دانشگاه علوم پزشکی تهران با درجه عالی فارغ التحصیل گردید.

بیوگرافی کامل »
  
 
شنبه ۱۳:۰۰ تا ۱۹:۰۰
یکشنبه ۱۳:۰۰ تا ۱۹:۰۰
دوشنبه ۱۳:۰۰ تا ۱۹:۰۰
سه شنبه ۱۳:۰۰ تا ۱۹:۰۰
چهارشنبه ۱۳:۰۰ تا ۱۹:۰۰
نوبت دهی اینترنتی
  
 

آدرس مطب دکتر شهناز امینی : میدان آرژانتین، خیابان الوند، بلافاصله بعد از بيمارستان كسري، دست چپ خیابان راشل كوري(خ 27)، پلاك 10 ،طبقه همكف ،

مشاهده بر روی نقشه مشاهده