به وب سایت دکتر شهناز امینی جراح و متخصص زنان و زایمان و نازایی و لاپاراسکوپیست پیشرفته و جراحی ترمیمی و زیبایی زنان خوش آمدید.

 
  
نوبت دهی اینترنتی پرسش از دکتر
 
گروه سوالات:
سوال بیمار:( 1397/07/03)

با احترام 47 سال دارم يك فرزند پسر دارم بهترين روش جلوگيري براي من چيست همسرم اصلا دوس نداره از كاندوم استفاده كنه يا حتي بيرون بريزه از من ميخواد كه يك راه من پيدا كنم . ممنون ميشم راهنمايي بفرماييد.

پاسخ دکتر شهناز امینی:
سوال بیمار:( 1397/07/04)

باسلام من از مراجعينتون هستم و ٢٩ هفته باردارم بمدت دو روزه كه هنگام راه رفتن واژنم درد ميگيره و به طبع استخون كنارش هم احساس درد ميكنم بنظر شما ممكنه علايم زايمان زودرس يا مشكل ديگه اي باشه؟

پاسخ دکتر شهناز امینی:
سوال بیمار:( 1397/07/04)

سلام خانوم دکتر.من همیشه ۵روز قبل پریودیم لکه بینی داشتم ولی این ماه اقدامم ۵روز به پریودیم ساعت ۱۲ شب لکه بینیم به رنگ صورتی و قهوه ای داشتم و با لکه بینی قبلیم فرق داره.دوبار بی بی چک گذاشتم مثبت شد ولی امروز که روز ۲۵ پریودیم بود ازمایش خون دادم منفی بود .دوره هامم ۲۷ روزه ست.با این وجود احتمال بارداری است؟

پاسخ دکتر شهناز امینی:
سوال بیمار:( 1397/07/08)

سلام خسته نباشيد،من مدتيه دچار خارش واژن شدم فقط خارش و ترشحي ندارم خيلي و اگرم داشته باشم گاهي كاملا بدون بو هستش و اصلا هم پنيري شكل يا رنگي نيست،٣روز پماد واژينال كلوتريمازول و دوتا قرص فلوكونازول مصرف كردم اما هيچ بهبودي حاصل نشد حالا ميخواستم بدونم ك از پماد دالاواگ استفاده كنم با قرص كوتريماكسازول مناسب هست؟ممنونم

پاسخ دکتر شهناز امینی:
سوال بیمار:( 1397/07/08)

سلام خانم دکتر عزیز. از مراجعینتون هستم... سوال اولم این هست که از نظر شما ازدواج فامیلی پسر دایی و دختر عمه توصیه میشه؟ پسر دایی من خواستگار من هست در حالتیکه دایی و زنداییم هم پسرخاله و دخترخاله هستن و یه دخترشون رو در اثر سرطان در سن 13-14 سالگی از دست دادن. و یه دایی و زندایی دیگه هم که باز دخترخاله و پسرخاله ان، یه پسرشون مشکل اعصاب و روان داره و یکی هم لکنت زبان... و سوال دومم هم این هست که در صورت ازدواج فامیلی با ازمایشاتی که انجام میگیره، میشه 100 در 100 نوزاد سالم به دنیا اورد و از تولد بچه معلول یا بیمار جلوگیری کرد؟ یا باز هم احتمال وجود بیماری و ... هست؟

پاسخ دکتر شهناز امینی:
قبلی ... 2946 2947 2948 2949 2950  ... بعدی 
  
 
دکتر شهناز امینی

دکتر شهناز امینی جراح و متخصص زنان و زایمان و نازایی و لاپاراسکوپیست پیشرفته و جراحی ترمیمی و زیبایی زنان در سال 1372 در رشته جراحی زنان و زایمان از دانشگاه علوم پزشکی تهران با درجه عالی فارغ التحصیل گردید.

بیوگرافی کامل »
  
 
شنبه ۱۳:۰۰ تا ۱۹:۰۰
یکشنبه ۱۳:۰۰ تا ۱۹:۰۰
دوشنبه ۱۳:۰۰ تا ۱۹:۰۰
سه شنبه ۱۳:۰۰ تا ۱۹:۰۰
چهارشنبه ۱۳:۰۰ تا ۱۹:۰۰
نوبت دهی اینترنتی
  
 

آدرس مطب دکتر شهناز امینی : میدان آرژانتین، خیابان الوند، بلافاصله بعد از بيمارستان كسري، دست چپ خیابان راشل كوري(خ 27)، پلاك 10 ،طبقه همكف ،

مشاهده بر روی نقشه مشاهده