به وب سایت دکتر شهناز امینی جراح و متخصص زنان و زایمان و نازایی و لاپاراسکوپیست پیشرفته و جراحی ترمیمی و زیبایی زنان خوش آمدید.

 
  
نوبت دهی اینترنتی پرسش از دکتر
 
گروه سوالات:
سوال بیمار:( 1398/04/26)

با سلام خدمت خانم دکتر امینی. من میخواستم بدونم با توجه به این نتیجه ی غربالگری نیاز به آزمایشات بیشتر و یا مراجعه فوری به مطب هست؟

پاسخ دکتر شهناز امینی:
سوال بیمار:( 1398/04/26)

سلام خانم دكتر، قبلا سوالی با این مضمون از شما پرسیدم : وقت بخير من تو هفته ١٨ و ٣ روز سقط كردم، شكم اول . كيسه آبم سالم اومد از واژنم بيرون و پاره شد و برگشت سر جاش، بعد از پاره شدن دهانه رحمم كاملا بسته بود و قلب جنين مى زد فقط آب نداشت. هيچ درد و خونريزى هم نداشتم در نهايت با آمپول فشار زايمان طبيعى كردم، مى خواستم بدونم علت اين مشكل چى مى تونه باشه؟ شما فرمودین که این بار که باردار شدم باید حتما سرکلاژ انجام بدم ... حالا سوالم اینه که سرکلاژ به استراحت مطلق نیاز داره ؟ چون من شاغل هستم ... از طرفی سرکلاژ شدن من صد در صد هست یا باید دوباره باردار بشم تا تشخیص داده بشه ... بعد از سقط نیاز به مراقبت خاصی دارم ؟

پاسخ دکتر شهناز امینی:
سوال بیمار:( 1398/04/26)

سلام خانم دکتر . من قبلا هم از شما سوال کرده بودم . سقط به علت پارگی کیسه آب در 18 هفته داشتم. فرمودین سرکلاژ بشم . چند مورد هست که می خواستم نظر شما رو بدونم من هفته قبل از سقسم دو بار مسافرت داشتم یعنی 4 بار به مدت 5 تا 6 ساعت تو مشاشن بودم البته پیاده می شدم وسط راه . و تو مسافرت هم دو بار به شدت ترسیدم و بار آخری که ترسیدم ، روز بعد کیسه آب اومد تو واژنم و متاسفانه هر چی به دکتر گفتم که احساس می کنم توده ای می خواد بیاد بیروم متوجه نشدن و حتی با یونو هم ندیدن تا اینکه اون توده اومد بیرون و پاره شد. می خوام بدونم این مسافرت ها و ترس های من هم می تونه باعث این موضوع باشه و یا مشکلات رحم باعث ایم موضوع می شه ؟

پاسخ دکتر شهناز امینی:
سوال بیمار:( 1398/04/26)

سلام من هفته 17 بارداری هستم و دیابت بارداری دارم سوالم این هست که میتونم با قطار برم سفر؟ ایا برای من مشکلی نداره؟ تو سونو های قبلی همه چیز خوب بوده و جفتم پایین نیست. لطفا راهنمایی کنید ممنون

پاسخ دکتر شهناز امینی:
سوال بیمار:( 1398/04/26)

سلام خانم دکتر گرامی ببخشید من امروز عکس رنگی انجام دادم و به من گفتن هر دو لوله رحم من بسته هستش و با ۴ تزریق که انجام دادن لوله سمت راست خیلی کم باز شد ولی چون با بی حسی همراه نبود من خیلی درد کشیدم و دیگه نخواستم ادامه بدم من می تونم در ماه بعد مجدد این عکس رو تکرار کنم

پاسخ دکتر شهناز امینی:
قبلی ... 3031 3032 3033 3034 3035  ... بعدی 
  
 
دکتر شهناز امینی

دکتر شهناز امینی جراح و متخصص زنان و زایمان و نازایی و لاپاراسکوپیست پیشرفته و جراحی ترمیمی و زیبایی زنان در سال 1372 در رشته جراحی زنان و زایمان از دانشگاه علوم پزشکی تهران با درجه عالی فارغ التحصیل گردید.

بیوگرافی کامل »
  
 
شنبه ۱۳:۰۰ تا ۱۹:۰۰
یکشنبه ۱۳:۰۰ تا ۱۹:۰۰
دوشنبه ۱۳:۰۰ تا ۱۹:۰۰
سه شنبه ۱۳:۰۰ تا ۱۹:۰۰
چهارشنبه ۱۳:۰۰ تا ۱۹:۰۰
نوبت دهی اینترنتی
  
 

آدرس مطب دکتر شهناز امینی : میدان آرژانتین، خیابان الوند، بلافاصله بعد از بيمارستان كسري، دست چپ خیابان راشل كوري(خ 27)، پلاك 10 ،طبقه همكف ،

مشاهده بر روی نقشه مشاهده