به وب سایت دکتر شهناز امینی جراح و متخصص زنان و زایمان و نازایی و لاپاراسکوپیست پیشرفته و جراحی ترمیمی و زیبایی زنان خوش آمدید.

 
  
نوبت دهی اینترنتی پرسش از دکتر
 
گروه سوالات:
سوال بیمار:( 1398/06/13)

باسلام واکسن آنفولانزای چهار ظرفیتی در دوران بارداری ضرری برای جنین دارد؟؟؟

پاسخ دکتر شهناز امینی:
سوال بیمار:( 1398/06/13)

با سلام خدمت خانم دکتر عزیزم من اختلال قاعدگی داشتم و دوماه عقب افتاده و آمپول پروژسترون دادن که بزنم و گفتن ۳ تا ۷ روز پریود میشم واما نشدم وباید چیکار کنم ؟ قبل از آمپول تست بارداری دادم و منفی بود ممکنه آزمایش نشون نداده باشه ?

پاسخ دکتر شهناز امینی:
سوال بیمار:( 1398/06/13)

آیا در هفته ای که اقدام به بارداری انجام می شود (در زمان تخمک گذاری)و هفته بعد از آن انجام کار دندانپزشکی و استفاده از بی حسی در دندانپزشکی مانعی ندارد و با توجه به اینکه ممکن است در طی این دو هفته لقاح صورت گرفته باشد برای جنین خطری ایجاد نمی کند؟

پاسخ دکتر شهناز امینی:
سوال بیمار:( 1398/06/13)

سلام من 2ماه پیش سقط داشتم امروز سونو انجام دادم ی بقایای 11 سانتی و یک کیست 10 سانتی داشتم 2ماه قرص ال دی بهم دادن و دکتر گفتن بقایا اگه مشکل نازایی نیاره مشکلی نداره بنظرتون همین الان پیگیری کنم یا اینکه صبر کنم هرموقع خاستم باردار بشم اگه نازایی اورد اقدام کنم؟ یعنی عفونت نمیاره؟درمانش کورتاژ هست؟

پاسخ دکتر شهناز امینی:
سوال بیمار:( 1398/06/13)

چند روز بعد از اقدام به بارداری میتوانیم از بیبی چک استفاده کنیم آیا فردای همان روز بیبی چک نتیجه را نشان می دهد ؟

پاسخ دکتر شهناز امینی:
قبلی ... 3086 3087 3088 3089 3090  ... بعدی 
  
 
دکتر شهناز امینی

دکتر شهناز امینی جراح و متخصص زنان و زایمان و نازایی و لاپاراسکوپیست پیشرفته و جراحی ترمیمی و زیبایی زنان در سال 1372 در رشته جراحی زنان و زایمان از دانشگاه علوم پزشکی تهران با درجه عالی فارغ التحصیل گردید.

بیوگرافی کامل »
  
 
شنبه ۱۳:۰۰ تا ۱۹:۰۰
یکشنبه ۱۳:۰۰ تا ۱۹:۰۰
دوشنبه ۱۳:۰۰ تا ۱۹:۰۰
سه شنبه ۱۳:۰۰ تا ۱۹:۰۰
چهارشنبه ۱۳:۰۰ تا ۱۹:۰۰
نوبت دهی اینترنتی
  
 

آدرس مطب دکتر شهناز امینی : میدان آرژانتین، خیابان الوند، بلافاصله بعد از بيمارستان كسري، دست چپ خیابان راشل كوري(خ 27)، پلاك 10 ،طبقه همكف ،

مشاهده بر روی نقشه مشاهده