به وب سایت دکتر شهناز امینی جراح و متخصص زنان و زایمان و نازایی و لاپاراسکوپیست پیشرفته و جراحی ترمیمی و زیبایی زنان خوش آمدید.

 
  
نوبت دهی اینترنتی پرسش از دکتر
 
گروه سوالات:
سوال بیمار:( 1398/07/15)

سلام خانم دکتر من ماه گذشته کشاله رانم عفونت کرد و ورم کرده بود و سفت شده بود حدود ۴ سانت بود توده ، و اصلا تمیتونستم حتی راه برم و به پزشک مراجعه کردم برام امپول جنتامایسین و قرص سفالکسین و یه قرص ضد التهاب نوشتن و خوردم و بعد ۱ هفته کااامل خوب شد و اون توده سر باز کرد و تمام چرک هاش خارج شد ، بعد چند روز پیش دیدم بغل کشاله رانم پوسته پوسته و کامل شبیه قارچ پوستی شده ، با اینکه هر روز حمام میکنم و باشگاه میرم و تقریبا روزی ۳،۴ بار لباس زیر عوض میکنم ، احتمال دادم به خاطر چرکایی که خارج شده اون ناحیه آلوده شده و واکنش داده ، برای همین از دارو خانه پماد ضد خارچ گرفتم و زدم اما چند روز گذشته و خوووب نشده ، همینطور امروز دیدم دباره در همون جای قبلی داره باز قاز همون غده چرکی تشکیل میشه الان حدود ۲ سسانت هست و یه ذره فشارش دادم یه مقاار جرک خارج شد . نمیدونم چیکار کنم خیلی ناراحتم نکنه مشکل جدی ای باشه ، باز برم جنتامایسین بزنم و سفالکسین بخورم؟ با قارچ های پوستیه چیکار کنم؟

پاسخ دکتر شهناز امینی:
سوال بیمار:( 1398/07/16)

سلام خانوم دکتر در جواب سوالم که ازمایش غربالگریم مربوط به پره اکلامپسی بوده و گفتین احتمال فشار در اینده دارین.من الان که هفته ۱۶ هستم فشارم ۹.چه دارویی باید بخورم ؟پس چرا اون بالا صفحه در مورد پره اکلامپسی نوشتهno.

پاسخ دکتر شهناز امینی:
سوال بیمار:( 1398/07/16)

با عرض سلام و احترام خدمت شما جواب سونو غربالگری دوم رو جهت مشاهده خدمتتون ارسال میکنم. ضمن اینکه در غربال اول پشت جنین هماتوم دیده شده بود که در این غربالگری دکتر سونوگراف فرمودن برطرف شده و چیزی مشاهده نکردن. بابت هماتوم پروژسترون مصرف میکردم حالا به نطر شما با برطرف شدنش پروزسترون رو قطع مصرف کنم؟ یا ادامه بدم؟

پاسخ دکتر شهناز امینی:
سوال بیمار:( 1398/07/16)

با سلام جواب آزمایش بپیوست تقدیم می گردد. لطفا در خصوص جواب آزمایش و ادامه درمان راهنمائی فرمائید. با تشکر

پاسخ دکتر شهناز امینی:
سوال بیمار:( 1398/07/16)

سلام خانم دکتر وقت بخیر ببخشید من اگه بخوام وقت زایمانم شهریور باشه کدوم ماه باید اقدام به بارداری کنم؟

پاسخ دکتر شهناز امینی:
قبلی ... 3116 3117 3118 3119 3120  ... بعدی 
  
 
دکتر شهناز امینی

دکتر شهناز امینی جراح و متخصص زنان و زایمان و نازایی و لاپاراسکوپیست پیشرفته و جراحی ترمیمی و زیبایی زنان در سال 1372 در رشته جراحی زنان و زایمان از دانشگاه علوم پزشکی تهران با درجه عالی فارغ التحصیل گردید.

بیوگرافی کامل »
  
 
شنبه ۱۳:۰۰ تا ۱۹:۰۰
یکشنبه ۱۳:۰۰ تا ۱۹:۰۰
دوشنبه ۱۳:۰۰ تا ۱۹:۰۰
سه شنبه ۱۳:۰۰ تا ۱۹:۰۰
چهارشنبه ۱۳:۰۰ تا ۱۹:۰۰
نوبت دهی اینترنتی
  
 

آدرس مطب دکتر شهناز امینی : میدان آرژانتین، خیابان الوند، بلافاصله بعد از بيمارستان كسري، دست چپ خیابان راشل كوري(خ 27)، پلاك 10 ،طبقه همكف ،

مشاهده بر روی نقشه مشاهده