به وب سایت دکتر شهناز امینی جراح و متخصص زنان و زایمان و نازایی و لاپاراسکوپیست پیشرفته و جراحی ترمیمی و زیبایی زنان خوش آمدید.

 
  
نوبت دهی اینترنتی پرسش از دکتر
 
گروه سوالات:
سوال بیمار:( 1398/11/28)

سلام خانم دکتر ....خوب هستین من ۶ ماه پیش یک بارداری پوچ داشتم که با دارو سقط کردم....بعد از سه ماه دوباره اقدام به بارداری کردم ولی باردار نشدم....ولی در آخرین ماه اقدام بعد از ۶ روز گذشت از زمان پریود بی بی چک با خط کمرنگ مثبت شد آزمایش دادم مشکوک بود و بعد از سه روز پریود شدم اینترنت خوندم‌بارداری شیمیایی بوده که خود به خود دفع میشه......الانم دکتر بهم لتروزل دوفاستون و آمپول hcg استفاده کنم....سوال من اینه که آیا من مشکلی دارم باید پیگیر بشم یا هنوز زوده؟

پاسخ دکتر شهناز امینی:
سوال بیمار:( 1398/11/28)

با سلام. سیزده سال پیش بعلت ALLشیمی درمانی و پیوند مغز استخوان شدم.بعد از 3 سال ازدواج کردم. بعلت یائسگی ای وی اف کردم. از ازدواج تا الان مقاربت ممکن نبوده و نیست.انواع درمانها را انجام دادم ،پماد و قرص و اپلیکاتور و ... .هیچگونه اثری نداشتن.حتی حاضر به معاینه توسط پزشک هم نیستم(بخاطر درد شدید آن). آیا روشی هست که درمان بشم و زندگی معمولی داشته باشم؟

پاسخ دکتر شهناز امینی:
سوال بیمار:( 1398/11/28)

من یک جلسه پیش شما سوزوندم زیگیل هام رو.ولی خیلی بیشتر و بزرگتر از قبل باز زدم و وسعت پخش تر.و اینکه تمام جای اون سوزوندن ها چال شدن و زخمن هنوز بعد از یک ماه.الان سوالم اینه اگر تا بعد از عید اقدام نکنم برای سوزوندن مجدد خطری نداره؟ و چه دارویی بزنم برای ترمیم پوستم؟ جواب کولوپوسکوپیم هم بگید ممنون میشم

پاسخ دکتر شهناز امینی:
سوال بیمار:( 1398/11/28)

سلام خانم دکتر سونو کالر داپلر انجام دادم و هفته 27هستم تشخیص این بود که flوhlجنین حدودا 17روز از سن رشد کوچکتراست آیا امکان داره در هفته های آتی این اختلاف بیشتر شود و به نظرتون بچه نقص دارد با توجه به اینکه قد خودم 150و قد شوهرم 164 می باشد؟؟؟

پاسخ دکتر شهناز امینی:
سوال بیمار:( 1398/11/28)

سلام خسته نباشید من هفته ۳۳ بارداریم واز اواسط بارداری با این عفونت یعنی استرپتوکوک درگیرم و داروهایی مثل سفلکسیم و آمپول آمیکاسین و پمادهای واژینال زیادی استفاده کردم اما این عفونت از بین نرفته و بیشتر شده اول اینکه این عفونت اگه زایمان سزارین هم باشه به نوزاد منتقل میشه؟و بعد چه کارهایی غیر از مصرف دارو کمک به برطرف کردنش میکنه؟توصیه شما چیه؟خیلی ممنونم از لطفتون

پاسخ دکتر شهناز امینی:
قبلی ... 3221 3222 3223 3224 3225  ... بعدی 
  
 
دکتر شهناز امینی

دکتر شهناز امینی جراح و متخصص زنان و زایمان و نازایی و لاپاراسکوپیست پیشرفته و جراحی ترمیمی و زیبایی زنان در سال 1372 در رشته جراحی زنان و زایمان از دانشگاه علوم پزشکی تهران با درجه عالی فارغ التحصیل گردید.

بیوگرافی کامل »
  
 
شنبه ۱۳:۰۰ تا ۱۹:۰۰
یکشنبه ۱۳:۰۰ تا ۱۹:۰۰
دوشنبه ۱۳:۰۰ تا ۱۹:۰۰
سه شنبه ۱۳:۰۰ تا ۱۹:۰۰
چهارشنبه ۱۳:۰۰ تا ۱۹:۰۰
نوبت دهی اینترنتی
  
 

آدرس مطب دکتر شهناز امینی : میدان آرژانتین، خیابان الوند، بلافاصله بعد از بيمارستان كسري، دست چپ خیابان راشل كوري(خ 27)، پلاك 10 ،طبقه همكف ،

مشاهده بر روی نقشه مشاهده