به وب سایت دکتر شهناز امینی جراح و متخصص زنان و زایمان و نازایی و لاپاراسکوپیست پیشرفته و جراحی ترمیمی و زیبایی زنان خوش آمدید.

 
  
نوبت دهی اینترنتی پرسش از دکتر
 
گروه سوالات:
سوال بیمار:( 1399/11/25)

سلام خانم دکتر خسته نباشین خانم دکتر قبلا گفتم برای بارداری و همچنین منظم نبودن پریود دکتر بهم قرص لتروزول و دوفاستون داده و شما فرمودین داروها رو استفاده کن انشااله باردار میشی. ولی پرسش و پاسخ ها رو که میخوندم یک نفر بهتون گفته بود لتروزول و دوفاستون مصرف میکنه و شما گفته بودین در زمان اقدام به بارداری دوفاستون نباید مصرف بشه. الان من دوفاستون بخورم یا نه؟

پاسخ دکتر شهناز امینی:
سوال بیمار:( 1399/11/25)

باسلام .وقت به خیر..دخترم دوازده ساله است.الان حدود دوسال ونیمه که داره امپول میکرورلین مصرف میکنه به خاطر بلوغ زودرسش..منتها این سری چون امپول به شدت کمیاب شده والان چهارده روزه که از وقت آمپولش گذشته وهنوز نتوستم پیداکنم.. ومن واقعا دیگه خسته شدم ونمیخام ادامه بدم..سوالم این بود که دیگه میتونم به یکباره قطع کنم ؟

پاسخ دکتر شهناز امینی:
سوال بیمار:( 1399/11/26)

سلام من حدود سه هفته قبل به علت اندرومتریوز لاپاراسکوپی شدم وپزشکم گفتن که ضایعات اندرومتریوز وکیست ناجوری که داشتم رو برداشتن ولی رحم رو نگه داشتن دو هفته اول مایعات وسوپ مصرف میکردم بعد از دو هفته خوردن نان وغذاهای جامد را شروع کردم الان مشکلم نفخ وجمع شدن در گاز در روده و سختی در دفع وحتی خارج شدن گاز دارم البته مشکل یبوست را قبل از عمل هم داشتم ولی بعد از عمل بیشتر شده وزیر شکمم درد دارم وامروز هم سمت چپ شکمم سوزش دارم وحتی زمانی که می نشینم درد زیر شکم بیشتر می شود ومجبورم همش دراز بکشم و از واژن نیز دردی رو احساس میکنم که به پشت میزنه حال سوالم اینه که این علائم طبیعی است یا خیر

پاسخ دکتر شهناز امینی:
سوال بیمار:( 1399/11/26)

سلام خانم دکتر برای من تست پاپ اسمیر و HPV نوشنه بودین میخواستم نتیجه تست رو بدونم ممنونم

پاسخ دکتر شهناز امینی:
سوال بیمار:( 1399/11/27)

خانوم دکتر عزیز سلام وقتتون بخیر. من 43 ساله و مجرد هستم .تصمیم دارم ازدواج کنم. آخرین سونوگرافیمو فرستادم خدمتتون. ممنون میشم بزرگواری کنین و بهم بگین با توجه به شرایط سنی و فیبرومهایی که دارم آیا امکان بارداری و فرزند دار شدن برام وجود داره یاخیر. ممنون از لطفتون.

پاسخ دکتر شهناز امینی:
قبلی ... 3431 3432 3433 3434 3435  ... بعدی 
  
 
دکتر شهناز امینی

دکتر شهناز امینی جراح و متخصص زنان و زایمان و نازایی و لاپاراسکوپیست پیشرفته و جراحی ترمیمی و زیبایی زنان در سال 1372 در رشته جراحی زنان و زایمان از دانشگاه علوم پزشکی تهران با درجه عالی فارغ التحصیل گردید.

بیوگرافی کامل »
  
 
شنبه ۱۳:۰۰ تا ۱۹:۰۰
یکشنبه ۱۳:۰۰ تا ۱۹:۰۰
دوشنبه ۱۳:۰۰ تا ۱۹:۰۰
سه شنبه ۱۳:۰۰ تا ۱۹:۰۰
چهارشنبه ۱۳:۰۰ تا ۱۹:۰۰
نوبت دهی اینترنتی
  
 

آدرس مطب دکتر شهناز امینی : میدان آرژانتین، خیابان الوند، بلافاصله بعد از بيمارستان كسري، دست چپ خیابان راشل كوري(خ 27)، پلاك 10 ،طبقه همكف ،

مشاهده بر روی نقشه مشاهده