به وب سایت دکتر شهناز امینی جراح و متخصص زنان و زایمان و نازایی و لاپاراسکوپیست پیشرفته و جراحی ترمیمی و زیبایی زنان خوش آمدید.

 
  
نوبت دهی اینترنتی پرسش از دکتر
 
گروه سوالات:
سوال بیمار:( 1400/10/25)

سلام، وقتتون بخیر، من از پودر موبر استفاده کردم و بعد یک روز قسمت دهانه رحمم و کل قسمت دور دهانه خارش شدید گرفت، از بتادین برای ضدعفونی کننده و ژل موضعی استفاده کردم و یکم بهتر شده. چندروز میگذره ولی همین الان پریود شدم و رنگ خونش حالت آب و خون داره و وقت پریودیمم نیست. آیا به پرده بکارتم آسیب زده؟

پاسخ دکتر شهناز امینی:
سوال بیمار:( 1400/10/25)

سلام خانم دکتر من این ماه از روز 3 تا 7 پریود لتروزول و کلومیفن مصرف کردم از روز 20 پریود تا روز 30 شیاف سیکلوژست مصرف کردم. امروز که روز سی پریود هست بیبی چک منفی شد. هنوز پریود نشدم. آیا لازمه تست خون بارداری بدم یا اینکه بی‌بی چک قطعی هستش. چون دکترم گفتن در صورت باردار بودن شیاف ادامه پیدا کنه.

پاسخ دکتر شهناز امینی:
سوال بیمار:( 1400/10/26)

سلام خانم دکتر عزیز با درد موقع نزدیکی و خونریزی کم و سوزش واژن به دکار مراجعه کردم و دارو گرفتم قرص میترونیدازول ۵۰۰ روزی دو عدد و پماد کلوتریمازول از شدت درد و سوزش کم شده ولی خوب نشدم .درصمن جواب پاپ اسپیرمم خوب بوده مشکلی نداشتم. الان موقعی که مثانه ام پره حس درد رو توی واژنم ینی داخلش حس میکنم. بازم باید دارو بخورم و پماد بذارم؟. لطفا میفرمایین چه آنتی بیوتیکی ؟ چون به مترونیدازول حساسیت دارم.ممنون

پاسخ دکتر شهناز امینی:
سوال بیمار:( 1400/10/27)

یک سال است اقدام به بارداری میکنیم ولی باردار نمی‌شوم و سونوگرافی رفتم . میشه محبت کنید راهنماییم کنید.

پاسخ دکتر شهناز امینی:
سوال بیمار:( 1400/10/28)

همسرم مشکوک به بیماری سوزاک بودند. برای همین مراجعه کردم و پس از معاینه ، دکتر برایم آزمایش خون و ادرار نوشتند که انجام دادم و جواب آن را در واتساپ فرستادم. لطفا کل آزمایش من چک شود. شاخص HSV1&2/M هم ظاهرا مثبته و نمیدونم چیکار باید بکنم. با تشکر.

پاسخ دکتر شهناز امینی:
قبلی ... 3496 3497 3498 3499 3500  ... بعدی 
  
 
دکتر شهناز امینی

دکتر شهناز امینی جراح و متخصص زنان و زایمان و نازایی و لاپاراسکوپیست پیشرفته و جراحی ترمیمی و زیبایی زنان در سال 1372 در رشته جراحی زنان و زایمان از دانشگاه علوم پزشکی تهران با درجه عالی فارغ التحصیل گردید.

بیوگرافی کامل »
  
 
شنبه ۱۳:۰۰ تا ۱۹:۰۰
یکشنبه ۱۳:۰۰ تا ۱۹:۰۰
دوشنبه ۱۳:۰۰ تا ۱۹:۰۰
سه شنبه ۱۳:۰۰ تا ۱۹:۰۰
چهارشنبه ۱۳:۰۰ تا ۱۹:۰۰
نوبت دهی اینترنتی
  
 

آدرس مطب دکتر شهناز امینی : میدان آرژانتین، خیابان الوند، بلافاصله بعد از بيمارستان كسري، دست چپ خیابان راشل كوري(خ 27)، پلاك 10 ،طبقه همكف ،

مشاهده بر روی نقشه مشاهده