به وب سایت دکتر شهناز امینی جراح و متخصص زنان و زایمان و نازایی و لاپاراسکوپیست پیشرفته و جراحی ترمیمی و زیبایی زنان خوش آمدید.

 
  
نوبت دهی اینترنتی پرسش از دکتر

تاثیر مکمل ها بر جلوگیری از زایمان زودرس

توسط دکتر شهناز امینی تعداد بازدید: 811 تگ ها:
در سالهای اخیر مصرف مکمل های ویتامینه و کلسیم و اسید فولیک در زنان باردار بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته .

 با این حال استفاده ی بیش و کمتر از حد مورد نیاز آن بخصوص در زنان آبستن عوارض مختلفی را به دنبال دارد . کم توجهی به اینکه ویتامینها یا همان Vaital amines  نقش تسریع کنندگی متابولیسمی دارند و وجود کمتر از اندازه ی آنها بخصوص وقتی بصورت نامتعادل در غذای مادران باردار وارد می شود خطر زایمان زودرس را بیشتر می کند.

در این مقاله به اثر بخشی افزایش مصرف مکمل کلسیم در ماه هفتم حاملگی و کاهش محدود آن در ماه آخر و استفاده از حرکت درمانی بمنظور به تحرک در آوردن چرخه ی کلسیم در بدن توجه شده است استفاده از مولتی ویتامین ها ی پرس ناتال و امگا 3 ، کلسیم و فولیک اسید 5mg با ترکیبی متفاوت بخصوص از 12 هفتگی به بعد و رژیمی از مصرف کلسیم و فولیک اسید برای بالای 30 هفتگی بعنوان ترغیب کننده ی مادر در نگهداری کودک در هفته های آخر و جلوگیری از زایمان زودرس پیشنهاد می گردد.






نام
ایمیل
نظر
 

سیستم پرسش و پاسخ

برای ثبت و پیگیری سوالات خود میتوانید به لینک های زیر مراجعه فرمایید.

پیگیری سوال شما  ثبت سوال جدید مشاهده سوالات شایع
  
 

دکتر شهناز امینی

دکتر شهناز امینی جراح و متخصص زنان و زایمان و نازایی و لاپاراسکوپیست پیشرفته و جراحی ترمیمی و زیبایی زنان در سال 1372 در رشته جراحی زنان و زایمان از دانشگاه علوم پزشکی تهران با درجه عالی فارغ التحصیل گردید.

بیوگرافی کامل »
  
 
شنبه ۱۳:۰۰ تا ۱۹:۰۰
یکشنبه ۱۳:۰۰ تا ۱۹:۰۰
دوشنبه ۱۳:۰۰ تا ۱۹:۰۰
سه شنبه ۱۳:۰۰ تا ۱۹:۰۰
چهارشنبه ۱۳:۰۰ تا ۱۹:۰۰
نوبت دهی اینترنتی