به وب سایت دکتر شهناز امینی جراح و متخصص زنان و زایمان و نازایی و لاپاراسکوپیست پیشرفته و جراحی ترمیمی و زیبایی زنان خوش آمدید.

 
  
نوبت دهی اینترنتی پرسش از دکتر
 
گروه سوالات:
سوال بیمار:( 1397/05/29)

برای درمان کیست چند بسته قرص لویتود استفاده کنم و بعد برای انجام سونو بیام پیش دکتر ؟ تعداد قرص های لویتول تجویز شده توسط دکتر چند بسته است ؟

پاسخ دکتر شهناز امینی:
سوال بیمار:( 1397/05/29)

سلام من ۳۵ سال دارم و حدود یکسال و پنج ماه است که اقدام به بارداری نمودم ولی تا کنون موفق نشدم طبق دستور پزشک قرص های لتروزول کلومیفن و آمپول هاش ام جی و هاش سی جی هم استفاده کردم ولی باردار نشدم . عکس رنگی رحم‌گرفتم که گزارشش به شرح زیر است : دانسیته لگنی غیر طبیعی دیده نمی شود.بعد از تزریق ماده حاجب از طریق کانولای سرویکال کاویته رحم پر شده، نقص پرشدگی دیده نمی شود. نمای مرفولوژیک رحم طبیعی است. ورود طبیعی ماده حاجب به داخل لوله فالوپ دو طرف ، تا انتهای مسیر صورت گرفت. هیدروسالپنکس در قسمت آمپولری لوله فالوپ چپ دیده می شود. در سمت راست مشهود نیست. نا منظمی لوله های فالوپ دیده نمی شود. اسپیلیج طبیعی از طریق هر دو لوله فالوپ به داخل پریتوان با تاخیر و تزریق مقدار بیشتر ماده حاجب در چند مرحله صورت گرفت. این جواب عکس رنگی بود همسرم هم آزمایش اسپرم دادندو مشکلی نداشتند. با توجه به عکس رنگی پزشک معالجم فرمودند باید لاپاراسکوپی شوم سونوگرافی سه بعدی انجام دادم که در جوابش گفتن ۹۰ درصد پولیپ در رحم داری ۵۰ درصد آندومتریوز و ۱۰ درصد ممکنه هیدروسالپنکس باشه و در نهایت لاپاراسکوپی شدم و پزشکم فرمودن پولیپ بود که برداشته شد لوله ی راست به صورت مادرزادی انتهاش بسته بود و هر چه تلاش کردن باز نشد در صورتی که در عکس رنگی من با ماده حاجب پر شده بود و لوله راست مشکلی نداشت لوله ی چپ هم گفتند گرفتگی داشت که به سختی باز شد ولی برای بارداری به من فرمودند که ۱۰ درصد احتمال بارداری طبیعی داری و باید آی وی اف کنی . می خواستم بدونم آیا نظر همه پزشکان همین هست و یا من می توانم به روش طبیعی باردار شوم ؟ داروهایی هم که می خورم متفورمین و اسید فولیک و ویتامین d هست کلیه آزمایشات خودم هم نرمال بود .

پاسخ دکتر شهناز امینی:
سوال بیمار:( 1397/05/29)

با سلام. خانم دکتر عزیز من هفته 36 و برای ویتامین د و تیرویید و ورم پام آزمایش دادم و میخواستم شما لطف کنید و ببینید. یه مقدار نگران تغییرات ویتامین د و تیروییدم هستم. مرسی که وقت میزارید

پاسخ دکتر شهناز امینی:
سوال بیمار:( 1397/05/29)

سلام خسته نباشین خانوم دکتر من ۱۹ هفتمه،قرص فمبیون ۲ دیگه تو بازار موجود نیست چه قرص خارجی برای جایگزینی پیشنهاد میکنین؟

پاسخ دکتر شهناز امینی:
سوال بیمار:( 1397/05/30)

با سلام خانم دکتر ایا بافت سینه که موقع لمس کردن حالت رشته ای دارند سفت هستند؟؟( کیست را میدونم که لمسش مثل عدسه) من همچین حسی را دارم و از استرس دارم میمیرم.

پاسخ دکتر شهناز امینی:
قبلی ... 2921 2922 2923 2924 2925  ... بعدی 
  
 
دکتر شهناز امینی

دکتر شهناز امینی جراح و متخصص زنان و زایمان و نازایی و لاپاراسکوپیست پیشرفته و جراحی ترمیمی و زیبایی زنان در سال 1372 در رشته جراحی زنان و زایمان از دانشگاه علوم پزشکی تهران با درجه عالی فارغ التحصیل گردید.

بیوگرافی کامل »
  
 
شنبه ۱۳:۰۰ تا ۱۹:۰۰
یکشنبه ۱۳:۰۰ تا ۱۹:۰۰
دوشنبه ۱۳:۰۰ تا ۱۹:۰۰
سه شنبه ۱۳:۰۰ تا ۱۹:۰۰
چهارشنبه ۱۳:۰۰ تا ۱۹:۰۰
نوبت دهی اینترنتی
  
 

آدرس مطب دکتر شهناز امینی : میدان آرژانتین، خیابان الوند، بلافاصله بعد از بيمارستان كسري، دست چپ خیابان راشل كوري(خ 27)، پلاك 10 ،طبقه همكف ،

مشاهده بر روی نقشه مشاهده