به وب سایت دکتر شهناز امینی جراح و متخصص زنان و زایمان و نازایی و لاپاراسکوپیست پیشرفته و جراحی ترمیمی و زیبایی زنان خوش آمدید.

 
  
نوبت دهی اینترنتی پرسش از دکتر
 
گروه سوالات:
سوال بیمار:( 1397/05/30)

با سلام خانم دکتر ایا بافت سینه که موقع لمس کردن حالت رشته ای دارند سفت هستند؟؟( کیست را میدونم که لمسش مثل عدسه) من همچین حسی را دارم و از استرس دارم میمیرم.

پاسخ دکتر شهناز امینی:
سوال بیمار:( 1397/05/30)

سلام دکتر خسته نباشید از مریضاتون و تو هفته ۳۱هستم از اوایل بارداری تپش قلب داشتم گاهی ولی الان همیشگی شده مخصوصا موقع خواب و دراز کشیدن همه نبض هامو میشنوم و تپش قلب دارم و زدن نبض دستم با چشم دیده میشه و شکمم همیشه سفته و گاها درد هایی شبیه پریود دارم چیزی انگار تو واژنم فشار میاره با توجه به اینکه بارداری اولمه و سابقه چیزی نداشتم و طول سرویکسم ۳۰ بود توی ۱۸ هفته اینا طبیعیه یا باید پیگیری کنم نگران زایمان زودرس هستم

پاسخ دکتر شهناز امینی:
سوال بیمار:( 1397/05/30)

سلام ، من سال قبل زایمان زودرس داشتم تو 26 هفته و دوقلو بودند، امنیو سنتز هم شدم که سالم بودند، طول سرویکسم از اول تا 26 هفته 30 بوده ولی هفته 26 فانلینگ شدم ،وبچه هام بعد از یکروز فوت کردند، بعد یسری ازمایشات ایمنی و انعقادی انجام دادام و عمل هیستروسکوپی که دکتر گفتن باید در حین بارداری انوکساپارین و سرم ای وی ای جی تزریق کنم و نارسایی شدید سرویکس دارم که باید دهانه رحمم دوخته شود ، الان باردارم و استراحت میکنم،یک جنین دارم در هفته 14 سونو واژینال شدم و طول سرویکسم 36 هستش ، دکترم میگه لازم نیس ، سرکلاژ کنی ، با توجه به فانلینگ شدن و زایمان زودرسم میخواستم بدونم شما چه نظری دارین ؟ ایا امکان داره که تو بارثاری قبلی طول سرویکسم 30 بوده و الان بشه 36؟؟

پاسخ دکتر شهناز امینی:
سوال بیمار:( 1397/05/30)

سلام ببخشیدمزاحمتون شدم میخواستم بدونم ایاکسی که نازاکرده میتونه ازطریق ای وی اف حامله بشه ممنون

پاسخ دکتر شهناز امینی:
سوال بیمار:( 1397/05/30)

با سلام. شنبه خدمتتون رسیدم برای بررسی قبل از iui که متاسفانه دو کیست در تخمدانها بود. همچنین ازمایش amh برام نوشتید تا انجام بدم که برای شما ارسال میکنم. ۱. نتیجه آزمایش چطوره و چه کار باید کنم؟ ۲. با این نتیجه باید iui کنم یا ivf ? 3. باید تخمک ها را ذخیره کنم؟

پاسخ دکتر شهناز امینی:
قبلی ... 2921 2922 2923 2924 2925  ... بعدی 
  
 
دکتر شهناز امینی

دکتر شهناز امینی جراح و متخصص زنان و زایمان و نازایی و لاپاراسکوپیست پیشرفته و جراحی ترمیمی و زیبایی زنان در سال 1372 در رشته جراحی زنان و زایمان از دانشگاه علوم پزشکی تهران با درجه عالی فارغ التحصیل گردید.

بیوگرافی کامل »
  
 
شنبه ۱۳:۰۰ تا ۱۹:۰۰
یکشنبه ۱۳:۰۰ تا ۱۹:۰۰
دوشنبه ۱۳:۰۰ تا ۱۹:۰۰
سه شنبه ۱۳:۰۰ تا ۱۹:۰۰
چهارشنبه ۱۳:۰۰ تا ۱۹:۰۰
نوبت دهی اینترنتی
  
 

آدرس مطب دکتر شهناز امینی : میدان آرژانتین، خیابان الوند، بلافاصله بعد از بيمارستان كسري، دست چپ خیابان راشل كوري(خ 27)، پلاك 10 ،طبقه همكف ،

مشاهده بر روی نقشه مشاهده